Jomashop laat je wel max. 2 weken wachten voordat een horloge verzonden wordt vanuit New York maar voor €109 (excl. import en BTW) en €20 verzendkosten kon ik deze 35mm LCD PRX niet laten lopen.
Wilde er al langer een LCD horloge bij en heb lang naar de Casio A1000 gekeken ook omdat ik de introductie prijs van de Tissot veel te hoog vond Maar deze kon ik niet laten lopen. Nog een aantal weken wachten…
Maar ik heb alleen slechte ervaringen met Jomashop. Horloge gekocht maar was niet fullset. De handleidingen ontbraken en de garantiekaart was niet ingevuld en had ook geen stempel.
De originele die bij het horloge hoort. Kreeg wel garantie van Joma. Maar als je veel flippert is het niet handig als er geen ingevulde originele garantiekaart bij het horloge zit.
Op Trustpilot kwamen ze er aardig uit. Voor dit bedrag durf ik het wel aan. Mijn eerste aankoop daar.
Is mij bekend dat je enkel Joma garantie krijgt. Een horloge uit een hogere prijsklasse zou ik daar niet kopen, ondanks dat ze soms flink stunten met prijzen.
Ik verwacht max. €160 kwijt te zijn, de goedkoopste in Nederland is €240 op dit moment.
Heel fraai blauw, soms zwart, prachtig gemaakt en uitstekende kwaliteit. Band is mooi vintage inspired maar ik ben zelf slechts gematigd ‘vintage inspired’ dus of dat went …
Lekker buiten de geijkte “Schaap & Citroen” favourtien (Seamaster, Speedmaster, Aqua terra, Submarines, Datejust, Navitimer, Santos, Tank, etc …), die zijn inmiddels haast allemaal de revue gepaseerd en vertrokken op 1 “foute Rolex” na.
Die wordt wellicht ook vervangen door de nieuwe Ebel release eind dit jaar …
Net binnen:
Luminox XS.3000.H anniversery model 30 years
Saphire glas met AR coating, 120 click stalen bezel en Eta f06 quartz. Ach, gen X jeugdsentiment.