Met groot plezier en enthousiasme wil ik hierbij mededelen dat hij inmiddels in ontvangst genomen is.
Met groot plezier en enthousiasme wil ik hierbij mededelen dat hij inmiddels in ontvangst genomen is.
Eerst was ik van plan om een B42 Cosmonauts chrono weg te doen en te upgraden naar een Novonaut maar ik kan er echt geen afscheid van nemen, is de eerste versie met gestraalde kast ”.22.” en ”T swiss made T”*Cursieve tekst
*.
Dus…Novonaut Cobalt Blue gescoord op C24, nog effe wachten, komt van Japan.
Ook nog enkele foto’s van mijn andere Cosmonauts chrono’s.
![]()
Is je nieuwe Timex small seconds al binnen?
Ja, en nee. Ja, hij staat binnen bij mijn vader. Maar nee, niet bij mij…
Morgen weer eens richting Nederland ben ik bang… Je hoort van mij!
Fraai! Gefeliciteerd!
Dankjewel!!
Lekker clean die nieuwe sluiting!
Subliem! Mooi vooruitzicht!
Het kan raar lopen. Je bent op zoek naar een Laventure Marine Tyoe 3. In een instafuik kom je bij een ander leuk titanium model uit die wél beschikbaar is én een stuk vriendelijker voor de portemonnee. Dus deze is incoming:
Citizen Eco-Drive Photon. Een speciaal model om 50 jaar eco-drive technologie te vieren. Nu al zin in ![]()
Tof ![]()
Mooi hoor.
Limited Edition 5000 pieces world wide. ![]()
Jomashop kan wel je geduld op de proef stellen zeg… Het is dat ie zo goedkoop is…
Je weet pas dat je geduld hebt als je er op zit te wachten
.
Het kan raar lopen. Je kijkt naar een Sero Watch Company Signature, en naar een Angelier Automatic. Maar je besluit toch te gaan voor een product van Japanse bodem, de Seiko HCC008.
De wijzerplaat, de hobnail case en bewezen Seiko kwaliteit deden het ‘m.
Ik hoop binnen een paar dagen in huis.
Ja! Lekker man. Gefeliciteerd!
Dankjewel ![]()
Mooi horloge, veel bang for the buck ook in de pressage lijn. Hoe groot is deze?