Het Grote incoming topic Deel XII

Een nieuwe incoming voor mijn vriendin. Ze vond de pistache-wijzerplaat erg gaaf toen ik deze enkele weken terug een keer online tegen kwam. Vandaag liepen we door Cochem, en daar lag ie bij de juwelier. Even gepast voor de zekerheid, en ze was meteen verkocht, en daarmee het horloge ook. Vrijdag kunnen we m ophalen, want het lukte ze niet het bandje op de juiste manier op maat te maken.

Het gaat in deze om de Casio WR50M met pistache wijzerplaat.

16 likes

image

Dit kleintje (sacm150) onderweg vanuit Japan. Tips voor een alternatieve band? De standaard glimmende mag er van mij direct af.

18 likes

4 likes

Mooi!

2 likes

Dit boek incoming :slightly_smiling_face:
Wel geduld oefenen: verwachte release 02-03-2027…

29 likes

Vers van de pers…

Edit:
Hij loopt een halve seconde voor! Wat een jeuk krijg ik daarvan :joy:

42 likes

Gefeliciteerd :tada:

1 like

Lekker man :facepunch:t2: gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :+1:t2:

1 like

Kan niet wachten :heart_eyes: Ik heb dit horloge lang geen kans gegeven of gepast omdat ik dacht dat hij te klein zou zijn, maar door de relatief lange lug-to-lug en brede band draagt hij nog steeds sportief!

40 likes

Ik ben erg benieuwd naar beide duikers, maar de Squale staat (voor mij) toch wel hoger op dat lijstje.
Houd ons op de hoogte! :smile:

1 like

Die squale is gaaf zeg.

1 like

Jeuk is leuk! :grinning: Top horloges zijn het :+1:

1 like

dhl express meldt “out for delivery” …
oorspronkelijk gepland voor as maandag, ben benieuwd.

28 likes

Dan nog :rofl: :rofl:

1 like

Mooi hoor, van harte, een boardroom waardige Hamilton

Bij mij ook uiteraard. De andere is nog meer een beater

1 like

Mooi man, en gelimiteerd op 2.000 stuks ww.
:ok_hand:

Gefeliciteerd met deze topper! Als dat alleen gisteren was (en niet de hele maand) dan bestaat er helemaal geen innerlijke strijd meer, denk ik.

1 like

Het heeft even geduurd maar het was het wachten waard. Vandaag de watch binnen! Superblij mee, ik denk dat dit een mooie is voor alledaags. En een krasje hier en daar is voor deze niet zo erg. Het horloge is bedoeld voor de Japanse markt, en ik kan niet de tijd syncen met de DCF77 hier in Europa. Maar met de JJY Emulator is het toch gelukt!

25 likes

Pakketje uit Zweden :+1:

51 likes