Het Grote incoming topic Deel XII

We gaan wel heel klassiek

38mm, witgoud
Ik ben heel benieuwd.

29 likes

Vet! Welk uurwerk zit hierin?

1 like

Chopard caliber Chopard 01.04-C » WatchBase

1 like

Jij hebt toch ook die Citizen met rode steentjes op de wijzerplaat? Leuk setje zo!

2 likes

Jazeker. Ook een Limited Edition. :+1:
Was een paar jaar geleden gelijk uitverkocht.

10 likes

Racing panda

15 likes

Nice💪

1 like

Bijzondere keuze Jasper. Was de witgouden Staudt met de geguillocheerde gouden wijzerplaat niet een mooiere keuze geweest?

5 likes

Voor het eerst een Staudt die me wel aanspreekt. Zal wel weer zo dik als een seamaster professional zijn, of valt het mee dit keer?
En waarom heeft die band hoornen? :face_with_monocle:

3 likes

Alligator lederen band met kraakbeen. Formaat van de kast is dik in orde. Yvo heeft er volgens mij nog een beschikbaar :wink:

4 likes

Tof, bijzonder. In ieder geval nog nooit gezien. Heeft Yvo verteld waar die vandaan komen?

2 likes
1 like

Nee, zijn volgens mij nieuw in de collectie. Evenals de nieuwe vouwsluiting. Yvo droeg zelf zo’n band afgelopen zondag. Erg mooi :star_struck:

2 likes

Thanks!

Wat verandert daar aan? Ben benieuwd!

Kan me herinneren dat Audemars Piguet weleens modellen heeft uitgebracht met deze alligatorbanden.

2 likes

had ik nog nooit van gehoord. Vind het er wat merkwaardig uitzien en is me ook iets te ‘dierlijk’. Verder wel fraai horloge!

1 like

Ik hoop het niet :sweat_smile:

Ik heb die Staudt nooit gezien en vind hem niet onaardig, maar ook niet heel bijzonder.
Echte guiloche is natuurlijk fantastisch, toch heel wat anders dan stamped, maar ik vind de kast erg gewoontjes en de kleur nét niet. Band is zeker too much voor zo’n horloge, maar makkelijk te fixen.

Ik heb noch de één, noch de ander en ze dus al helemaal niet naast elkaar gezien, maar ik denk dat ik blij met mijn Choppie ga zijn.