Het Grote incoming topic Deel XII

Haha, ik dacht dat je de snoopy van Lasteraar had?

1 like

Had liever een verse van de AD :wink:

1 like

Gaaf hoor! Gefeliciteerd

1 like

Gaaf. Mooie set UG nu. Veel plezier ermee.

1 like

Supermooi. Veel plezier ermee.

1 like

Bedankt :blush:

1 like

Bedankt! :sunglasses:

1 like

Is vanmiddag binnen gekomen.
Ben zelf op vakantie maar deze aangetekende verzending lag gewoon bij de buren, de PostNL bezorger had ook zelf maar getekend en deze een paar huizen verderop afgegeven zonder een briefje bij mij in de bus te gooien.
Puur toeval dat mijn zoon vanmiddag mijn buurman tegen komt.
Hij was voor de tweede keer naar mijn huis gegaan op zoektocht naar de Vertex.

8 likes

Fijn dat ie binnen is kerel :+1:t2:

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Deze lekkere Timex chrono is onderweg :slight_smile:

41 likes

Leuk. Gefeliciteerd. Benieuwd hoe de stalen band bevalt? Met de looks zit het wel goed

1 like

Bizar, zeg! Goed dat ie toch bij jou terecht is gekomen!

Ziet er goed uit! Gefeliciteerd!

2 likes

Hmm…not. :confounded: De :snowflake: zou vorige week bij mij binnen zijn. Maar die zat toen nog steeds ergens achter in een vliegtuig/trein/schip/vrachtauto op weg naar hun magazijn. Mij teveel onzekerheid wanneer ie uiteindelijk binnenkomt. Dus…m’n bestelling geannuleerd. Erg jammer maar helaas de Grail moet nog even wachten. Nu eerst restitutie van mijn aankoopbedrag en dan weer door…

5 likes

we hadden vorige week wel sneeuw, maar daar is dan ook alles mee gezegd :nerd_face:

1 like

Kan je dat dan zomaar annuleren terwijl de verkoper hem in goed vertrouwen naar jou heeft opgestuurd? En wat is er precies onzeker aan vertraging door weersinvloeden?

3 likes

Nee…is niet onderweg naar mij maar eerst nog onderweg naar hun magazijn (oid). Daarna wordt ie pas verstuurd naar mij…

Owja lekker vaag allemaal dus. Maar eentje in Nederland of Belgiƫ in de gaten houden anders?

1 like

Ja ik ook. Ik zag die toolloze armband linkjes voor het eerst op een Wise. Met een afmeting van sub 39mm isie spot on voor mijn pols.
Heb meteen een racing leren bandje besteld.

1 like

Bij watchdeals in NL van 2024šŸ‘ŒšŸ»

8 likes