Thx! Ik ga even kijken.
Dat sucks!
Jammer.
Maar, nieuwe ronde, nieuwe kansen⦠Ga je opnieuw voor dezelfde? Of inmiddels toch wat anders in gedachten?
Even zien inderdaad. De prijs moet wel echt ok zijn wil ik er alsnog voor gaan. Maar ik sta ook volledig open voor iets (heel) anders. Eerst het aankoopbedrag maar eens terugā¦
Leuk! Heb je wellicht modelgegevens beschikbaar?
gewoon rustig aan⦠als je die grail binnen hebt, wat zou je hier op dit stukje interweb nog doen? nee man, eerst nog eens lekker flink rondsnuffelen aan allerlei andere horloges ![]()
Zekersā¦al volop bezig met de oriĆ«ntatie⦠![]()
Zeker! Dit is de Vostok 170964.
Ik heb hem via deze verkoper op Chrono24, maar er zijn volgens mij ook andere kanalen. Beschikbaarheid is niet altijd vanzelfsprekend.
Eerder had ik er ook al eentjeādie is naar @Petteflet vertrokken en vervolgens weer naar een functie elders geflipperd is. ![]()
De dial vond ik ook echt wel een heel sterk punt. Die mooi zwart gelakte dial met sandwich. Zelfs Panerai doet dat al niet op alle modellen meer ![]()
Sfeerfoto
Oh oh oh.
Na
in de maag gesplitst te hebben gekregen door de fotoās van @Brick, zie ik alweer wat er nu gaat gebeurenā¦
Ik voel me alweer ge-HF-influenced wordenā¦
Ik voel me alweer ge-HF-influenced wordenā¦
Had ik al iets gezegd over dat sexy-plexi? Ook een erg gaaf detail!
Haha, koop je hem over een tijdje weer van me? ![]()
over een tijdje
Waar moeten we aan denken?
Haha, koop je hem over een tijdje weer van me?
Als het op de route ligt kom ik gewoon weer bij je langs ![]()
Ik vind het hele concept super gaaf; mooie zwart gelakte dial, sandwich, small seconds. Dat plexi maakt het echt af
Alleen ergens in mij wil ik dan toch het echte⦠een PAM. Terwijl de Boctok stiekem gaver is ![]()
Heimwee
wie heeft dat ding nu?
Waar moeten we aan denken?
Ik weet nu nog niet of ik dommer dan een ezel ben omdat ik het ding twee keer gekocht heb, of even dom omdat ik hem ƩƩn keer weggedaan heb.
Alleen ergens in mij wil ik dan toch het echte⦠een PAM. Terwijl de Boctok stiekem gaver is
Ik voel dat ook wel, maar ik heb het geld gewoon niet voor een PAM over.
Een echte vind ik vet! Zoān Rus heb ik minder mee.
Ik voel dat ook wel, maar ik heb het geld gewoon niet voor een PAM over.
Slechts 1/15 van de prijs maar meer dan 1/15 van de lolā¦
wie heeft dat ding nu?
Is dat diegene @Bro gewoond heeft. Die lust ik ook wel.
Ik slinger nog wat tussen Doxa 300T, Ploprof, Defy Revival. Maar misschien is een PAM183 het antwoord. Wat een probleem, gelukkig is de pot leeg.