Het Grote incoming topic Deel XII

Mooi. Heel mooi op de foto’s van @Petteflet. En wat ik altijd heb bij Panerai; dan ga je de referentie opzoeken op Chrono en dan zie je weer alleen maar fletse foto’s.

2 likes

Damn! Deze is gaaf zeg. Wat een mooie combinatie met die band.

1 like

Op mijn foto dus ook. Maar was een aangename verrassing op de pols. Terwijl tot dusver de meeste panerai’s een afknapper op mijn pols bleken te zijn.

15 likes

Bizar is dat met Panerai; ik heb een Quaranta gehad. Prachtige wijzerplaat. Zwart met een diepbruine/ tabakachtige sunburst. Echt heel mooi. Maar op de foto? Nee, niet te doen.

2 likes

Seiko SPB077j1 ook meestal flets op foto, zolang ze maar mooi zijn i.r.l.

1 like

Wat is het verhaal achter dit model eigenlijk?

1 like

Tsja. Ik denk toch vooral dat het verhaal is dat er een of andere Rus goed gekeken heeft naar een Radiomir en daar een andere kast omheen gedaan heeft, plus misschien een dunne verwijzing naar een oude Vostok. Geen idee verder, ik heb me er niet heel erg in verdiept.

4 likes

Heeft echt superlang geduurd maar :blush:

53 likes

Oeehhh nice! Gefeliciteerd!

1 like

Die gelumede (?) maan is :man_cook: :kissing_smiling_eyes:. Gefeliciteerd!

1 like

Very nice indeed. Gefeliciteerd!

1 like

Erg gaaf!

1 like

Lekkere christopher ward.

1 like

Ziet er echt gaaf uit. Proficiat! Mooie aanvulling :+1:t2:

1 like

Is echt een hele mooie Seiko. Ik heb er zelf ook al eens voor lopen kijken om toe te voegen aan de collectie :wink:

2 likes

Dank, vind het zelf ook aardig gelukt.

Hij kan ook mooi zijn op de foto :sweat_smile:. Maar inmiddels heb ik hem weer verkocht. Panerai’s zijn altijd een verassing om de pols.

25 likes

Kicken!

1 like

Deze TicTAC collaboratie uit 2025 gisteren in Nippon besteld. Al een paar jaar geleden bij de eerste iteratie op het oog gehad, maar blij dat ik even geduld heb gehad, deze wp is net wat mooier.

Kon me er niet toe zetten om de nieuwe groene Alpinist te kopen, ik vind hem te druk en toch te dik (geprobeerd bij een Duitse juwelier). En ook nèt iets teveel sunburst en gouden accenten? En de dikke, stugge leren band helpt ook niet. Dus: nee.
En alhoewel de TicTAC niet dezelfde specs heeft (4R35 en hardlex), komt de nieuwe (2025) wel met dezelfde uitstraling, maar dan een stuk rustiger en beduidend platter en mét metalen band.
Ben eens benieuwd…

42 likes

Mooi!

1 like