Mooie ref dit.
Ik wilde al een tijdje een handwinder proberen, idealiter met small seconds, en met het onderhoud van mijn GADA in aantocht was dit een mooi moment om dit speelse doch serieuze horloge aan te schaffen nu de kans zich voordeed.
Naar alle verwachting mag ik dit mooie exemplaar donderdag bij een bak koffie in ontvangst nemen van een gewaardeerd forumgenoot! ![]()
Zo, de Rus maar even uit m’n hoofd gezet en besloten om een mooie Pam op te pikken als de OP verkocht is.
In de tussentijd, snel deze op de kop getikt.
Leuk merk is het, ik had het eerste model ![]()
Ik ben benieuwd. De JLC polaris vibe is wel erg sterk met deze.
Tof ![]()
Kende het merk nog niet, dankzij jouw berichtje met prachtig exemplaar even research gedaan. Wat een ontdekking!
Dan toch! De zon is in het land en ik had zin in iets fun. Eén van de weinige Tudor’s waar ik de combinatie ronde indexen, rechte indexen op 3-6-9, driehoek op 12 en de befaamde snowflake-wijzer wel vind werken. Komt door die snowflake-secondewijzer en de fameuze smiley denk ik. Soit, meer daarover later in een NA-topic.
Heel mooi, gefeliciteerd! ![]()
Benieuwd hoe deze bevalt. Zelf ook naar zitten kijken…
Alle Seiko’s zijn inmiddels de deur uit. Ben toch meer een Citizen liefhebber als het om Japanse horloges gaat. Een derde Citizen is dus onderweg. En een bijpassende jubilee band ook. Dit wordt mijn tweede Citizen duiker. De andere is een BN100-42E of ook wel de Excalibur.
Ben voor de NY0040 gevallen. Lekker technisch/functionele uitstraling met een inmiddels ook al wat vintage vibe:
Dan toch niet incoming. Ik denk dat de verkoper gesnapt heeft dat zijn prijs te laag lag. Hij heeft hem nooit opgestuurd, n niet gereageerd op mijn berichtjes
. Ondertussen is de onrust in de collectie terug ![]()
Dat is mij ook al een paar keer overkomen. Beetje struinen, dealtjes hunten… Pareltje gevonden! Op de koopknop geklikt en je durft al bijna een beetje blij te worden… Maar dan…