Het Grote incoming topic Deel XII

waar had je hem dan willen kopen??

1 like

wow dat is een mooi horloge

1 like

Heb de meer zomerse kleurvarianten om de pols gehad op Watchtime, leuke horloges! Ik was persoonlijk iets minder fan van de bijhorende band, zeer stug.

Veel draagplezier!

1 like

Cool :sunglasses: Rik

1 like

Heel mooi!

1 like

Chrono24

1 like

Die is leuk!

1 like

En binnen. Het is een knappe verschijning. De stalen band gaat er af, vind deze het mooist op leer, zal die foto’s wat later hier plaatsen.

Voor nu…

69 likes

Deze al binnen?

1 like

Yep! Fedex is net langs geweest.

36 likes

Gefeli! :partying_face: Knap horloge, idd en (terecht) behoorlijk populair, hier op HF! :smile:

2 likes

Prachtig! Wat is het typenummer?

1 like

Leren band ben ik eens heel benieuwd naar…

SSB479P1

2 likes

Zeg dat wel, door het algoritme van Chrono24 zijn ze daar in 10 dagen al ruim 10% duurder geworden :sweat_smile:

1 like

Hoi Adil, voor Europa SSB479 (wat @tijdsbeeld zegt) , in Japan SBTR055

2 likes

Ik zal morgen eens wat proberen, denk dat erg veel goed zal staan. Vooral doordat, (zoals eerder opgemerkt), de kleur voor de subdials mooi vintage beige zijn gehouden.

1 like

Heb ik ook! Was enorm in de aanbieding. Mooie kleur. Seconde wijzer tikt precies de markers aan. Hacking en tacking. Na een paar weken nog maar een paar seconden afwijking. Ik vind het een wonder. Zou eigenlijk de andere kleuren ook wel willen… :see_no_evil:

3 likes

Cool :sunglasses:

Mooie aanwinst, gefeliciteerd. Op leder ook tof inderdaad

23 likes

Thanks Arjen, qua prijs-kwaliteit-looks bijzonder geslaagd.

2 likes

Wederom een voorbeeld dat de liefhebberij niet persé veel geld hoeft te kosten. Dit vind ik echt dè aankopen!

2 likes