Mooi en Gefeliciteerd! Is die in het wit ook beschikbaar?
Dank! Bij mijn weten alleen in het zwart, blauw en groen.
Ter vervanging van mijn blauwe WD0003. Kastvorm, formaat, grab&go, etc bevalt mij allemaal dikke prima.

Zoals toegezegd nog een paar foto’s op leer. Smaken verschillen maar in principe lijkt het mij een alleskunner.
Enjoy… of niet ![]()
Erg mooi Ed, wie levert deze?
Tag Heuer waarschijnlijk. ![]()
Netjes coherent zo met al die rechthoeken
Zo omringt met zoveel stalen finishes voelt die snowflake zich opeens beter thuis. Op zich heb ik niets tegen de urenwijzer van Tudor, maar ik vind het vaak onnodig of niet per se de mooist mogelijke oplossing. Hier past het wel.
Die bovenste 3 zijn te chique, maar die bovenste band is wel echt een lekkere kleur. Zoals @TagEd al zegt, een racing band in die kleur ![]()
Een heel stijlvolle en vooral rustige chrono. Ik hoop dat die cabochon van Chopard niet zo puntig is als de huidige Carriers. Dat vind ik dan weer overdreven.
Hier in afwachting van een andere sub €500 favoriet, de citizen nb1050 in zwart. Stiekem zelfs 2 stuks, gebruikt, kijken welke in de beste conditie is. Zouden vandaag of morgen geleverd worden ![]()
Het halo-effect rond de indices is dat de foto of ook echt het horloge zelf?
Zo’n beladen concept. Ik vraag me weleens af of mensen die écht een Grail ervaring hebben ook eigenlijk dan uitkomen op gewoon (weer) één horloge ipv een collectie. Immers een echte Grail overschaduwt dan toch eigenlijk al het andere in de collectie. Dit zou een uitstekende keuze zijn als enig horloge, maar ik kan me voorstellen dat mensen die met ziet zoveel kennis en niet zo’n grote beurs hier niet mee beginnen. Dat laatste zou mij nog parten spelen. Zou ik vrede hebben zo’n kostbaar horloge om de pols? Indien ja, dan hoop ik voor mezelf dat het zoveel mogelijk van de collectie zodanig overbodig doet voelen dat ik die ook danig zal gaan reduceren! De tijd zal het leren.
Maar waar kan men nog parkeerplaats bemachtigen voor een hele maan?
Maar deze heeft dan ook balken meer charme. Als de vorm en stijl je past (geen idee van de afmetingen en comfort), dan snap ik het wel. Ik kende deze nog niet (maar heb dan ook niet zoveel met de stijl).
Een deer in the headlights verschil ja
Ik heb 'm iets donkerder (chocoladebruin). Zal morgen eens naar Düsseldorf koetsen, kijken of Sartipi nog wat moois heeft liggen.
Iets in deze kleur, maar dan racing (en taperend naar 16mm):
Vind dit een erg tof model ![]()