Het Grote incoming topic Deel XII

In al zijn eenvoud een prachtige toolwatch.

Van harte David!

1 like

Thx kerel! :+1:

1 like

Hey die herken ik :blush:

1 like

Tirza van de klantendienst was vriendelijk. Het is een mooie naam die van oorsprong Hebreeuws/Aramees is, en ik denk dat Tirza zelf dus ook een witte dame met een grote neus is. :slight_smile:

2 likes

Wel benieuwd naar haar antwoord.

Mooie hommage aan de Rolex van Edmund Hillary! Maar welk horloge droeg hij nu echt op de top?

5 likes

Gisteren deze mooie limited edition Doxa 300T “California Sea” opgehaald bij juwelier Altherr in Köln. Nr.27 van 57. Mooie zaak sympathieke verkopers die allemaal zeer grote liefhebbers zijn. Echt een aanrader.
De set kwam inclusief rubber band en sluiting. En een vette Doxa die echt een Limited edition genoemd mag worden met maar 57 exemplaren.

43 likes

…en binnen…tof ding! :star_struck:

55 likes

NA

27 likes

39 likes

Leuk ding met dat nieuwe paneel

1 like

ja, en voor mij wel afleesbaar door de betere kijkhoek ervan (kan mijn pols niet veel draaien):+1:

3 likes

Mooi :star_struck: Peter

1 like

@Antwerp_watch heeft naar mijn weten de enige MN21 op HF. Dat is echt een future tudor classic hoor :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Nu al. :sweat_smile: Niet future :sunglasses:

Maar ze gaan nooit de kant op van de real deal.
Dus eigenlijk maakt het bij de moderne mn niet uit welke je hebt.

1 like

Woah gaaf man. Moet hebben!

1 like

Proficiat!! :muscle::muscle:

1 like

Dank! :+1:

Dat is een gok :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Mijn eerste Ball. :smiling_face_with_three_hearts: Ging voor de lugs en bracelet. In eerste instantie ging ik voor een grijze wijzerplaat, maar toen kwam er een MoP voorbij.
Ben benieuwd of deze altijd zo in de kerstboom kan, of dat deze vaak ook rustig is.

25 likes