Het Grote incoming topic Deel XII

Nooit te laat om te 'Shinen" :slight_smile:

7 likes

Wijze woorden!

1 like

Ja hij glimt, maar de wijzerplaat is geweldig en de pasvorm van de kast ook (dun en gaat mee met de kromming van de pols, heel anders dan een Sub of GMT).

Daarnaast is deze er ook nog, als ik minder glimmend wil:

37 likes

en daar is de eerste … en echt wel een leuk ding (al had ik hem best 1 of 2 mm groter willen hebben).

Bijna ongelooflijk wat ze maken voor dit geld:

• massief stalen band, geschroefde links en met gesp met snel-verstelling
  • waterdicht tot 100m met geschroefde kroon
  • lekker bol safier glas met prima AR coating
  • beetje nutteloze (maar wel gekleurde/leuke) dag-nacht indicator op 3
  • going second op 9
  • 60 minuten teller op 9

beetje mix van 2 Omega hommages … de oude Speedmaster day-date Mk40, en de Speedmaster Pilot. Lekker kleurrijk, prima voor de zomer.

13 likes

Gewoon een tof horloge👍🏻

Geen geld idd.
welke clasp heb je besteld?

die met interne verstelling. Scheelt een tientje geloof ik?

1 like

En de mooiste!

3 likes

Ik snap niet dat die minder populair is dan een SM of SD. Zal wel iets met stokbrood op campings te maken hebben.

Congratz

1 like

Gefeliciteerd Remco! Mooi hè, nu zo om de pols! Veel draagplezier!

3 likes

Misschien zijn sommige mensen bang voor krasjes op de bezel. Is geen keramische natuurlijk. Maar het zijn gebruiksvoorwerpen he, geen museumstukken.

5 likes

Vannacht besteld en hoop ik dit weekend nog binnen :slight_smile:
Tudor Pelagos 25707B/22

28 likes

Gisterenavond in een opwelling gekocht.
Hopelijk kan ik morgen al afhalen in het DHL afhaalpunt.

16 likes

Ff een kleine rant.

Ik heb een horloge (Tudor Royal) besteld uit Japan dat is verzonden met UPS Express. Vlak nadat de zending was aangemeld kreeg ik al het verzoek om de importkosten te betalen, wat ik direct heb gedaan. Daarna ontving ik bericht dat het horloge woensdag bezorgd zou worden, inclusief een geschat tijdsslot. Ook op dinsdag stond nog steeds dat het pakket woensdag zou komen, met hetzelfde tijdsslot. Helder dus, ik blijf woensdag netjes thuis om het pakket in ontvangst te nemen.

Woensdagochtend krijg ik opnieuw een melding dat mijn pakket vandaag komt, weer met datzelfde tijdsslot. Ik was natuurlijk hartstikke excited, maar tot mijn grote verbazing zie ik nadat de tijdsrange van de bezorging was verstreken, in de tracking dat de status veranderd is van van ‘Uw pakket is onderweg’ naar ‘Uw pakket ligt in een beveiligd magazijn’. Geen deurbel, bericht, geen notificatie, helemaal niks. Later op de dag staat dit vage bericht er nog steeds, zonder nieuw aflevermoment.

Op de UPS website heb je de mogelijkheid om zelf een nieuw bezorgmoment in te plannen dus ik doe dat en kies voor morgen, prima zou je zeggen. Alleen blijft vervolgens de rest van de dag de status staan: ‘We hebben een verzoek gekregen van de ontvanger om de bezorging opnieuw te plannen.’

Vanochtend om 04:00 uur stond er: ‘Bezorging opnieuw plannen bevestigd. De bezorgdatum is opnieuw gepland zoals de ontvanger heeft verzocht.’ Aangezien ik voor vandaag had gekozen, ging ik ervan uit dat het pakket vandaag zou komen. Maar er stond nog steeds geen bezorgtijd.

Daarom heb ik een half uur geleden contact opgenomen met UPS. De medewerkster vertelde dat wanneer je online een nieuwe datum aanvraagt, het 24 uur kan duren voordat dat verzoek wordt verwerkt. En dat je vanwege de vertraging tussen het indienen van het verzoek en de verwerking van het verzoek, daardoor nooit een bezorgmoment voor de volgende dag kunt inplannen omdat dan de cutoff van het maken van de nieuwe planning gemist wordt. Ik had niks moeten doen, want dan hadden ze altijd geprobeerd het pakket de volgende werkdag te leveren. Waarom staat dit er niet?

ALS HET DOOR DE VERWERKINGSTIJD NIET MOGELIJK IS OM VOOR MORGEN EEN AFSPRAAK TE MAKEN, WAAROM IS DAT DAN EEN OPTIE DIE IK KAN KIEZEN OP DE WEBSITE?

Godverargh. Twee dagen voor niks thuisgebleven. Sorry voor de rant, hier een plaatje van de Tudor Royal.

28 likes

Ik had iets soortgelijks met UPS laatst (of eigenlijk precies hetzelfde). Het bezorgmoment werd elke dag, rond 17.30, naar de volgende dag verplaatst. Uiteindelijk de bezorging naar een pakketpunt verplaatst, met inderdaad een extra dag ertussen uiteindelijk. Als ik kan, kies ik voor een andere bezorger.

Gelukkig maakte uiteindelijk de komst van het horloge veel goed.

34 likes

De hel om iets van die mensen gedaan te krijgen. Bij mij loopt er momenteel ook iets mis. Door mijn eigen schuld wel. Maar om ze te kunnen contacteren, en om deftige oplossingen te helpen verzinnen hoef je er niet op te rekenen. Langs de andere kant, met het aantal te verwerken pakketten, en de korte termijnen allemaal, ik snap niet eens hoe ze het gedaan krijgen.

2 likes

:point_up: Dit. Dit bedrijf lijkt er een sport van te maken om je eerst hoop over de verwachte bezorging te geven om je daarna zo lang mogelijk in onzekerheid te houden.

1 like

Wat een onrust joh, 2 dagen thuis blijven voor een klokkie :face_with_thermometer:

Zelfde Royal net nieuw stond vorige week te koop in België onder 2k :sweat_smile:

1 like

Nondeju, ik denk ik maak na de carnaval een afspraak met Ramon, maar te laat dus.

Prachtige aanwinst Remco!

2 likes

:woman_shrugging: