Het Grote incoming topic Deel XII

je zal weer zien, die komt morgen aan :smirk:

Deze prachtige Hamilton Thin-O-Matic met een Buren microrotor uurwerkje (30 jewels) is vandaag aangekomen vanuit de UK. Helaas blijkt het uurwerk krankzinnig snel te lopen (>16.000 sec per dag). Hopelijk is het opgelost met demagnetiseren, en anders gaat deze helaas weer retour afzender.

22 likes

Als ik thuis zou werken en geen andere afspraken had staan boeide het inderdaad niet zoveel. Maar ik werd op kantoor verwacht en moest mijn agenda omgooien. Sinds DHL ooit een horloge voor de deur heeft neergelegd zonder dat er iemand thuis was durf ik het niet aan om niet thuis te zijn dus dit is super irritant.

Deze royal is uit 2025, in nieuwstaat en ruim onder de 2k dus het is sowieso de moeite waard :slight_smile:

Fingers crossed.

2 likes

Na 2,5 maanden afwezigheid voor onderhoud hopelijk morgen deze weer ophalen :partying_face:

39 likes

10 likes

Nooit doen.

Ik deed dit laatst met de vraag of zij sms’jes versturen waarin ze vragen te reageren met een 1 of een 2.
Om het pakket dan thuis of bij een bezorgpunt te laten leveren

“dat zou een procedure van ons kunnen zijn”

Oh oké. Welk telefoonnummer gebruiken jullie om dit soort berichten te sturen?

“Eh dat weet ik niet uit mijn hoofd. Wat is uw zendingsnummer?”

Ehm dat heb je toch niet nodig om deze vraag te beantwoorden?

“eh ja ik moet dat dan helemaal gaan opzoeken”

Oké ik reageer iig niet op het bericht, werk ze nog :laughing:

Nice, echte Monaco chic (dit is waar ik zo eentje in het wild gezien heb dus die associatie heb ik ermee)

1 like

Dat geloof ik best, prachtige Panerai. :ok_hand:

1 like

Ik greep bijna mis maar toen ineens niet.

40 likes

Misschien wel je beste horloge aankoop van de afgelopen tijd. Ik blijf een zwak houden voor die 1000’s.

2 likes

Ik zou bijna niet reageren, maar deed het toen wel.

Gefeliciteerd

1 like

Ja, ome @noad bood hem hier aan maar ik aarzelde te lang. Gelukkig is de nieuwe eigenaar iemand met grote polsen dus die wil er al weer vanaf.

Ik overwoog nog even de gouden versie van MP te plukken, maar daar ben ik niet cool genoeg voor.

3 likes

Ik denk het ook ja.

Net wat meer presence dan de 2000’s. Met die jubilee band en een iets robuustere kastvorm.

We gaan het meemaken.

2 likes

Die is trouwens wel tof!

1 like

Er is wel ontwerpprecedent, maar zoek dat niet in de smart watches:

6 likes

Wel een heel elegant horloge!

Ja heel tof. Go! :wink:

Leuk en gefeliciteerd! Had jij niet al eerder deze in het groen?

1 like

Wie pakt hem?

6 likes

Ik had de 2000 met grijsblauwe bezel en met Moondust wijzerplaat. Denk dat je die bedoelt.

19 likes

Cool ding! Maar eerst (wil ik nu eindelijk) een glassbox. Dus nu effe niet deze.

1 like