Incoming!! De Seiko Monster (Gen1) OG
SKX781 ![]()
Lekker bezig Petteflet!
Dat gaat hard zo Daffie! Bevalt de GS toch niet zo goed of komt deze ernaast?
Mooi hoor. Van harte!
Draagt deze niet ‘hoekig’ ?
Thanks. Wat bedoel je precies met hoekig?
Nou die lugs zijn best recht en hoekig en lijken scherp, dus vroeg mij af hoe die om de pols valt.
(Icm die scherpe bezel, ach het kan ook tussen mijn oren zitten
)
Lekker hoor! Seiko beuker virus te pakken ![]()
Ik heb geen irritaties bij het dragen. Ik draag hem vrij losjes, mss helpt dat. Op mijn pols zweven de lugs meestal een half mmtje boven de pols door de bolle caseback . Mss beter een foto dan duizend woorden, maar hij draagt echt prettig.
Deze is alsnog ergens anders besteld en onderweg vanuit New York. ![]()
Mooi aflopende lugs en female end links is altijd fijn. Maar je hebt zo wie zo genoeg ruimte op de pols voor het hele horloge.
Als je nog een shot extra testosteron wil, gooi zon design eens op een engineer bracelet. Heb een keer bij een mede forumer een marine master zo uitgevoerd gezien. Gemene duiker was dat.
Ah kijk. Dat ziet er goed uit ![]()
Hoewel ik het probeer wat rustig te houden met een Dingemans in bestelling (inmiddels over de helft van de wachttijd van 2 jaar) kon ik deze leuke Timex met Snoopy als saxofonist niet laten liggen. Speel zelf sopraansax (al heb ik ook nog een alt-sax), maar het is een leuke manier om 2 hobbies te combineren.
Wat krijg je als je een cocktail maakt van een Rolex OP, AP Royal Oak en IWC duiker op staal? In ieder geval een leuke (Nederlandse) vakantiebeater met behoorlijke specs, die je niet te serieus moet nemen, maar wel serieus tegen een stootje kan ![]()
Mooi! ![]()
Mooie vangst !!