Het Grote incoming topic Deel XII

Incoming!! De Seiko Monster (Gen1) OG

SKX781 :orange_circle:

26 likes

Lekker bezig Petteflet!

1 like

Dat gaat hard zo Daffie! Bevalt de GS toch niet zo goed of komt deze ernaast?

1 like

Nét binnen!

26 likes

Mooi hoor. Van harte!

Draagt deze niet ‘hoekig’ ?

1 like

Thanks. Wat bedoel je precies met hoekig?

1 like

Nou die lugs zijn best recht en hoekig en lijken scherp, dus vroeg mij af hoe die om de pols valt.

(Icm die scherpe bezel, ach het kan ook tussen mijn oren zitten :sweat_smile:)

1 like

Lekker hoor! Seiko beuker virus te pakken :facepunch:

1 like

Ik heb geen irritaties bij het dragen. Ik draag hem vrij losjes, mss helpt dat. Op mijn pols zweven de lugs meestal een half mmtje boven de pols door de bolle caseback . Mss beter een foto dan duizend woorden, maar hij draagt echt prettig.

Hij weegt wel wat, maar door de band is dat gewicht mooi verdeeld. Hij voelt niet top heavy. Ik moet hem nog eens op leer zetten om te voelen hoe hij dan draagt.

20 likes

Deze is alsnog ergens anders besteld en onderweg vanuit New York. :smile:

1 like

Mooi aflopende lugs en female end links is altijd fijn. Maar je hebt zo wie zo genoeg ruimte op de pols voor het hele horloge.

1 like

Ja ik vind het echt weer leuk :partying_face:

Ik denk dat ik bij fase 8 was… nu weer terug bij 1! :grin: :raised_hands:

9 likes

Als je nog een shot extra testosteron wil, gooi zon design eens op een engineer bracelet. Heb een keer bij een mede forumer een marine master zo uitgevoerd gezien. Gemene duiker was dat.

1 like

Ah kijk. Dat ziet er goed uit :ok_hand:

1 like

Was het horlogepotje net een beetje gevuld, dan is het nu weeral leeg. :tired_face:
Zo frusterend…
Incoming :heart_eyes:

54 likes

Hoewel ik het probeer wat rustig te houden met een Dingemans in bestelling (inmiddels over de helft van de wachttijd van 2 jaar) kon ik deze leuke Timex met Snoopy als saxofonist niet laten liggen. Speel zelf sopraansax (al heb ik ook nog een alt-sax), maar het is een leuke manier om 2 hobbies te combineren.

Dit is mijn sopraansax. Voor de liefhebbers: een Yanagisawa SWO20 (ik word nooit zo goed als die sax).

24 likes

Wat krijg je als je een cocktail maakt van een Rolex OP, AP Royal Oak en IWC duiker op staal? In ieder geval een leuke (Nederlandse) vakantiebeater met behoorlijke specs, die je niet te serieus moet nemen, maar wel serieus tegen een stootje kan :sunny:

Northgate lxrysprt in yuma yellow

8 likes

Mooi! :ok_hand:

1 like

Het is een andere, oude vertrouwde, Astron geworden. Bang for the Buck! :+1:

28 likes

Mooie vangst !!

1 like