Het Grote incoming topic Deel XII

Supergaaf met die kleurencombinatie! :honeybee:

1 like

@Ojjz Het is toch de witte geworden. Goed idee van jou.

Handig om mee te sporten en voor op vakantie enzo. Over een paar weken in huis. :+1:

45 likes

Ik heb vandaag een oude variatie hierop als NA uitgepakt. Een stuk minder high-tech wel

14 likes

Heerlijk zo’n Endurance👌 Ik heb er veel plezier van gehad met sporten en op vakantie. Van harte alvast!

16 likes

Kun je je oude foto’s weer hergebruiken :sunglasses:
Lekker hoor. Formaat ook goed? Zijn vaak net even tandje groter

1 like

:grin: Ja fijn ding. Maat is 42 dus prima te doen. Lekker lichtgewicht ook en geen zorgen om krassen door de hard coating. Stoere techniek (nerd alert :nerd_face:) en een leuke prijs. Mooi voor nu. En de zoektocht naar een volgende NA gaat ondertussen rustig door…:sunglasses:

2 likes

Heel mooi!

1 like

Ik zit vol goede ideeën! Mooi om te zien dat je doorpakt :smiling_face_with_three_hearts: Ik denk dat je hier heel veel plezier aan gaat beleven, en anders mag je hem naar me doorschuiven :slight_smile:

1 like

Juli 2025

1 like

Dat is een Citizen Atessa :joy: Die was ook supergaaf.

1 like

Horloge helaas niet inbegrepen :laughing:

26 likes

Mijn eerste Grand Seiko onderweg. Ben benieuwd

43 likes

Ik vrees dat dat op zijn vroegst na de zomer gaat worden, maar ik heb hem van de week even gepast en denk dat ik er wel tevreden mee ga zijn voorlopig.

1 like

Gaaf hoor. Idd lekker ook voor in de zomer. Proficiat!

1 like

Heerlijk vooruitzicht! Het wachten is altijd het lastigste gedeelte, maar aan de foto te zien is dat het meer dan waard. Alvast veel draagplezier!

14 likes

Bedankt Henk! Wachten duurt inderdaad lang…:joy:

Kwaliteitje hoor :+1:t2:

2 likes

En binnen!

Heel cool. Alles cijfers opgelegd en met lume.
Blij mee!

24 likes

Gefeliciteerd! Ik vind vooral de dial heel tof. Ziet er mooi afgewerkt uit. :ok_hand:

Veel plezier ermee! :raised_hands:

1 like

Zelf ook maar weer eentje incoming :blush:

44 likes