Gaaf exemplaar zeg! Veel plezier ermee!
Huh, een tweede?
Die jij nu hebt is de 44mm variant toch? Die was bij mij echt te groot, bij jou prima.
Nee, heb die andere een tijd geleden verkocht maar nu dus weer eentje incoming. Heerlijk voor te sporten en te zwemmen.
Ik ga idd voor de 44mm variant, heb de 38mm laatst ook gepast maar vind deze beter voor me.
De SBGX355? Heel gaaf in Titanium met de Snowflake dial en de geblauwde seconde wijzer. Moet ie uit Japan komen of heb je hem hier in bestelling staan?
Je gaat wel richting wat degelijke horloges zo ineens.
Mooi! Niet getwijfeld tussen deze en de blauwe sbgx357?
Ik heb 'm bij Magi besteld, omdat ik al jaren zaken met 'm doe. Maar Chinees nieuwjaar heeft voor wat vertraging gezorgd, dus levering is nog even spannend, omdat er een reisje naar Istanbul aankomt.
Dank je! Ten eerste ben ik een degelijke man, maar die beweging is al vijf jaar gaande, daar is niks âzo ineensâ aan:
Geen hang naar toolwatches, geen gezeik, gewoon clean maar mooi, en het liefst met fatsoenlijke uurwerken. Oh, en klein. Alles (behalve duikhorloges, die mogen 39mm zijn) ook nog tot maximaal eens 38mm⊠De uiteindelijke visie wordt consistent gerealiseerd.
Nope. Als ik iets in blauw doe wordt het een Omiwatari.
Maar sneeuw moet wit zijn.
Pff. Ik loop dus tegen het volgende aan. Het lukt me maar niet om een nieuw horloge te kopen. Op een of andere manier kan ik de trekker niet overhalen. Het horlogepotje zit best vol, er is een open slot in de kist en ik heb een verlanglijstje. Maar als ik iets kan afstrepen van mân lijstje, lukt het me niet om de koop af te ronden. Super irritant, want ik blijf maar naar meer dingen kijken en heb al een deal of 3 op het allerlaatste moment laten klappen. Niet chique van me, maar de voorpret verdwijnt volledig bij het afsluiten van de koop. Herkent iemand dit? Heeft iemand de remedie? Ik word knettergek van mezelfâŠ
@Pjotr
Klinkt als het kopen om het kopen zonder een doel voor ogen te hebben. Een luxeprobleem dus.
Als het alleen om de reis zou gaan, zou je nu niet teleurgesteld zijn
. Waarom heb je al drie deals laten klappen? Elke keer dezelfde reden?
Ja, een luxeprobleem is het zeker.
Toch gebrek aan enthousiasme. Net niet over the moon voor wat er binnen zou komen. Maar ik weet ook mân god niet meer waar ik wel over the moon van zou raken.
En misschien is dat wel het probleem. Ben compleet inspiratieloos ofzo.
Ik zou maar ff uitloggen dan / HF op een laag pitje zetten.
Heb het ook vorig jaar gehad, zowat hele jaar met 2 horloges gedaan.
Ook genoten; nu weer wat aan de collectie aan het werken. En een paar aankopen gedaan. Waar het eerst onrust was is het nu weer plezier ![]()
Misschien is dat de oplossing inderdaad.
Daar zeg je het goed, constante onrust die me begint te irriteren. En vooral ook het besef dat een horloge erbij die onrust niet gaat wegnemen.
Polletje? ![]()
Van wat ik heb laten klappen?
Een Nomos Worldtimer Night Navigation Grid, een Speedmaster Mark II en een zwarte Longines Heritage Chrono. De laatste wel vanwege een iets te pusherige Italiaan op chrono wat ik niet 100% vertrouw.
Probeer je niet een beetje te veel een collectie binnen de collectie te maken? Daar krijg ik soms ook onrust van. Speedy mk2 naast de moonwatch, nomos naast een andere nomos die je vast nog hebt. Enkel de longines was iets anders geweest gok ik?