Het Grote incoming topic Deel XII

Dat heeft nog lang geduurd! :grimacing: :stuck_out_tongue_winking_eye:
Gefeliciteerd! :+1: :beers:

1 like

Thx. :+1: De Ranger stond al gepland om te vertrekken heh. :wink: Inruil voor de GMT Dus. Komt naast de FXD :muscle:

5 likes

ik denk dat we gelijk oplopen per jaar, uiteraard zijn er seizoens-fluctuaties, niet alle incomings halen de voordeur ook. Bijhouden doe ik niet meer en als @daffie “wint” dan is dat maar zo, het is geen wedstrijd hoor :grinning:

10 likes

:joy:

6 likes

Dit :point_up_2:

2 likes

Ik herken die onrust wel. Tof ding als je er de polsen voor hebt. :muscle:t3:

1 like

Ik heb de zwarte gehad…lang geleden. Fraai model. :ok_hand:

1 like

Ik ook, zeker als daar een mooie G-Shock op past … wijsheid komt met de jaren dus er nog hoop dat het goed met ze komt :joy::+1:

2 likes

Daar wacht ik al een tijdje op, maar ze zeggen nooit hoeveel jaren… :laughing:

2 likes

:sweat_smile: We kunnen altijd blijven hopen…

1 like

Sorry maar eigenlijk heb ik je wat dat betreft al lang op gegeven :joy::+1:

1 like

I know…ik mijzelf ook. :man_shrugging:

Wijsheid komt pas six feet under… :nerd_face:

2 likes

Maar daarmee drijf je wel de kosten voor de overige eindgebruiker op toch? Verzenden en terugsturen is niet gratis of heb ik het mis :thinking:.

En hij is binnen. Fun fun fun met deze gele Bulova. De lugs gaan meteen naar beneden waardoor hij lekker draagt, ook op de kleine pols.

38 likes

Tof…mooie tint geel. :ok_hand:

1 like

waarmee en welke eindgebruiker? :thinking:

1 like

Duidelijk de lente in de lucht. :smiling_face: :sweat_smile:

1 like

Kopen en retourneren is niet gratis voor een onderneming, waar ik weer van koop. Daar laat ik het bij.

We hebben het hier niet over een webshop heh. Betreft de op HF bekende verkopers zoals Qwatches, Ten2Two en Wrist Candy…voornamelijk. Je maakt afspraken met hen mbt de (aan- of verkoop)prijs en eventuele verzendkosten.

2 likes

Wat wil je hier mee zeggen?