Het Grote incoming topic Deel XII

Dat je niet zo moet miepen. :joy:

11 likes

als het de voordeur niet haalt hoeft ook niet geretourneerd te worden toch? :thinking:

1 like

Oww OK:-)

images (3)

37 likes

Lekker gozer! Ti ook nog. :muscle:

1 like

Ben echt zoooo benieuwd.

Dank

1 like

Gefeliciteerd Dave. Deze vormt een beter duo met de FXD en is qua maat geschikter voor jou

1 like

Thx Arjen!

Hij is binnen en ben echt super tevreden :grin::ok_hand:t3:

33 likes

@daffie @GMTplus1 beide gefeliciteerd! Ik kan het niet meer bijhouden allemaal. Na mijn idee wisselen jullie sneller van horloge dan van onderbroek.

6 likes

ik kan niet instaan voor de frequentie hiervan van @daffie, maar bij mij wint de onderbroek het toch nipt :wink:

4 likes

Neh…@syntaxx heeft gewoon gelijk. :nerd_face:

Damn…bijna (lang) weekend! :partying_face:

2 likes

Mooi! Van Jaco?

1 like

De NA’s gaan hier als warme broodjes over de toonbank. En ik doe al ongeveer 62 :sweat_smile: maanden over de aanschaf van een duikertje. Wat doe ik verkeerd.

4 likes

FTFY :wink: :+1:

1 like

Jeps

1 like

Teveel nadenken.

Gewoon kopen.
Is het niks…verkopen…

Gewoon doen. Lekker genieten

1 like

U koopt elke random Tudor die @royke74 op zijn site gooit? :smile::+1:t2::+1:t2:

Als er een BB54 verschijnt een keer dan zou ik die graag; dat je dat weet :rofl:

5 likes

Haha…nope sorry. Te klein voor mij. :nerd_face:

1 like

@daffie heeft zijn 2de scherm opgedeeld in 4 sites die elke 5.min een refresh doen.

Waaronder de site van @royke74 die van @Crownguard die van @WristCandy en chrono.
Hij laat niks aan het toeval over…

Voordeel.
Als hij wat voor je neus wegkaapt kan je het binnen een dag weer van hem overnemen, 1 PB en fixed.

8 likes