En toch binnen.
Shiny
Gelukkig
Gefeliciteerd ![]()
Heb al een steelfliger binnen maar ben nog te lui voor de NA, komt zeker nog een mooie dresser binnen. tenminste vind ik he ![]()
Op de valreep in 2025. Ooit ƩƩn met zwarte plaat gehad, nu met een prachtige witte plaat onderweg. Zin in ! ![]()
Nice, komen ook nog in andere kleuren.

De eerste incoming van 2026 is onderweg.
Het is de groene geworden. ![]()
Verjaardag cadeau met voorpret. ![]()
En Natuurlijk een fijne en vooral veilige jaarwisseling gewenst voor iedereen. ![]()
Picture Copyright Vario.sg
net geen bullhead,
een eenhoorn dan?
toch weer iets anders, de kroon op 12u
Lekker retro voor de oudere jeugd. ![]()
Leuk eigenwijs ontwerp. ![]()
kas lijkt veel op globemaster
Ook gaaf ! ![]()
Go! ![]()
Ga je bij de vrijwillige brandweer?
Update: Toch geen laatste aankoop in 2025⦠![]()
Verkoper gaf aan dat het opwind mechanisme erg zwaar liep en hij het daarom niet wil verkopen.
De zoektocht gaat door ![]()
Geinig!
De rode heeft horizontale banen op de wijzerplaat. Of zijn het bakstenen, een ode aan de bouw? ![]()
en die meest rechtse dier-voetstappen ![]()
Zien er leuk uit die kleuren
Vanochtend plaatste ik een Gezocht topicā¦
Als Grand Seiko liefhebber staat dit iconische model sinds het begin van mijn hobby eenzaam aan de top van mān wensenlijst. Deze laatste dag van het jaar 2025 lijkt mij een mooi moment om eens te kijken of de Snowflake in 2026 eindelijk van de lijst kan worden gestreept.
Het kan soms snel gaan. Ondertussen het besluit genomen voor een hagelnieuwe ipv tweedehands. Geeft net even een meer speciaal gevoelā¦en 5 jaar fabrieksgarantie.
Na 10 jaar de horlogehobby op HF nu dus eindelijk incomingā¦mijn Grail watch. ![]()
Als het goed is rond de 12e januari in huis. Ik kan niet wachten!
Gaaf!
Gefeliciteerd David ![]()
Proficiat David. Nu ben ik wel benieuwd of dit een blijver kan worden, of je deze ook komt met het idee om hem later weer te flipperen.