Zal er een paar maken als de heren van @Tempusuurwerktechniek er hun zegen over hebben uitgesproken…
De groene bedoel je. Daar zijn ze ca. 2007 mee gestopt. Als je goed kijkt zie je dat hij een transparante met groene rand heeft, en dat is correct.
Oud horloge in nieuwe doos/box en NFC kaart?
Of mis ik wat?
Sowieso een fraaie aanwinst.
Volgens het verhaal in 2025 voor het eerst verkocht, met een nieuwe kaart en pas toen ook aangemeld bij Rolex. Hoe je dat voor elkaar krijgt is mij niet helemaal duidelijk maar het is makkelijk genoeg te verifiëren.
Verstandig! Better safe than sorry…
Ik geef toe dat ik er ook wel een beetje de zenuwen van heb, maar is lang geleden dat ik zo naar een NA heb uitgekeken, heel heel vet.
Krijg overigens de factuur van de AD erbij dus tja, wat wil je nog meer.
Precies! Wel balls of steel dat je hem gewoon aanschaft! Prachtig horloge. Hopelijk word alles in orde bevonden door Tempus en dan lekker genieten! Hier ga je geen tweede van vinden.
Maar wordt het een museumstuk of ga je de stickers eraf halen en dragen?
Lijkt me nog best moeilijk als die al 13 jaar in een kluis heeft gelegen.
Gaaf ding man!!!
Ben er nog niet helemaal uit…
Aan de ene kant: dragen dat ding! Heerlijke 5 digit, de ultieme daily, kan alles, en niet zo lomp als mijn 126610. Paar krassen erop zodat mijn zoon straks herinneringen kan ophalen als hij hem overneemt.
Aan de andere kant: ![]()
Toch maar dragen dan hè ![]()
Heel mooi!
Fantastisch! Kijk al uit naar de NA t.z.t.
Gaaf
Gefeliciteerd Chris ![]()
Heel tof! Iets moois om naar uit te kijken. ![]()
Mooie dial heeft hij. Lijkt iets van heel licht roze.(of is dat het lichtinval)
Zeker het wachten waard!
Welke ref is dit?
Prachtig! Je bent lekker op dreef.
44GS 55th Anniversary SBGW289 LE | GS9 Club | Grand Seiko : GS9 Club | Grand Seiko 44GS 55th Anniversary SBGW289 LE | GS9 Club | Grand Seiko : GS9 Club | Grand Seiko
Goede keuze ![]()
Leuk, eentje met ziel.