Het Grote incoming topic Deel XII

Hartelijk dank… Temu, what else :sweat_smile:

1 like

Wat gaaf zeg! Wat zijn de eerste indrukken?

1 like

Boterzachte kroon- en opwind interactie… +++
Licht! Vergeleken met mn 126610
Rammelband
Beter op mijn 16,5cm pols, lekker understated

Ik ben er blij mee, donderdag het “echtheidsoordeel” en op maat maken.

2 likes

Super dat hij nu al zo goed bevalt!:crossed_fingers:t2:hopelijk is alles in orde donderdag. Ziet er prachtig uit in ieder geval!

1 like

Lekker bezig Martijn, gefeliciteerd

1 like

Moooooiiii , wat een vondst :+1: :+1:

1 like

Waarom ben je hier zo mee bezig? Op de hoek vd straat gekocht?

1 like

Online in Portugal.

Incoming een oudere Breitling Superocean, nou ja….hij is er al!

Band nog even op de juiste lengte maken, voor nu even op leer gezet :scream:

Samen met chat op zoek naar de juiste kleur Breitling Pro Diver Rubber Strap.
Wat vinden jullie?

Oranje

Blaauw

Zwart

Ja chat maak er een rare afbeelding van maar geeft een idee.

• Oranje
  • Blaauw
  • Zwart
  • Op staal
  • Gewoon op leer laten
0 stemmers
3 likes

Zolang de poll nog niet werkt: Blauw. Of staal.

1 like

Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) (Original Video with subtitles) on Make a GIF

1 like

Ik voel aankomen dat jouw Seiko diver plaats gaat maken hiervoor, of is dat een gekke gedachte?

1 like

Zeker geen gekke gedachte, maar de SPB453 is een blijvertje hoor, ik vind dat echt een geweldig ding. Wel heb ik net een nieuwe besteld en ga ik die andere verkopen met een discount :slight_smile:

De Longines is leuk, maar de SPB453 is zeer aantrekkelijk in zwart, ok geprijsd, perfecte afmetingen, en met de clasp upgrade voelt alles echt hoogwaardig. Die Seiko +/- 1000 euro duiker lijn is écht leuk gewoon. De Longines lijkt wat grof afgewerkt - de Seiko voelt best verfijnd aan vind ik.

1 like

Ik heb hem vanmiddag voor het eerst in het echt gezien en vond het qua design beter werken dan op foto’s, maar met name de kast erg generiek qua afwerking. Die Seiko heeft meer eigen gezicht en zal door de vorm vermoedelijk ook meer draagcomfort geven.

2 likes

De wijzers van de Longines vallen me op foto wat tegen, ze lijken bijna zo uit de staalplaat gestanst. Dat gevoel heb ik bij de Seiko helemaal niet. En inderdaad, draagcomfort van de Seiko is super! Je moet er wel het wat wispelturige cal. 6R55 bij nemen… maar de Seiko is toch ook een stuk goedkoper.

Waarschijnlijk is CW het merk met de beste 1,5k duiker dezer dagen, maar met Seiko als merk heb ik een pak meer voeling.

1 like

Dat probleem heb ik met veel moderne Longines. De nieuwe HC is een horloge dat veel dingen goed doet en dat ik erg graag mooi wil vinden, maar de grove afwerking (vlakke wijzers, grote, saaie vlakken) doen het toch weer de das om.

2 likes

Ik ben nooit zo van het lange wachten. Maar twee maanden voor een exemplaar met open caseback, vooruit.

43 likes

Hee wat tof dat je deze hebt besteld. Ben erg benieuwd naar hoe die op echt foto gaat zijn, lijkt me echt een gave kleur.

Net besteld deze lichtgewicht versie van de 5610. Met een titanium back plate en titanium schroeven en lekker veel tekst en carbon op de band. Druk zoals een japanse home cinema set uit de jaren 90.

Het scherm vind ik ook een mooie basis om later wat mee te gaan modden naar andere cases.

25 likes

Ben ook benieuwd! Wel voor de 36mm gekozen waarbij ze de lugs eindelijk eens hebben ingekort. De 38.5mm variant heeft nog een lug2lug van een whopping 49mm.

1 like