Achja, over een paar weken optimaal genieten.
![]()
na 15 jaar kunnen die paar weken en knaken er ook wel bij toch? ![]()
Zeker. Als ik de stickers eraf pulk gaan er wel meer knaken in vlammen op ![]()

Ik hoop dat hij de verwachtingen waar maakt! Altijd spannend een aankoop zonder het horloge in het echt te hebben ervaren. Vooral van een "budget"merk zoals Corniche, al vind ik meerdere van hun designs wel erg geslaagd. Of hij is top of een kitcherige flop
Verwacht uiteraard het eerste ![]()
Tof. Waar heb je hem besteld? Ik heb het idee dat de scalpers ermee aan de haal zijn gegaan
Ik zag hem voorbij komen op vinted dus heb een beetje geluk. Op Ch24 staan er inderdaad twee te koop voor woekerprijzen… Volgens mij is de reguliere variant in staal nog wel te bestellen.
Wat is het verhaal bij dit model?
Dat het net zoals Echo/Neutra een “rauwe” en originele moderne interpretatie van een tank is. In dit geval quartz. Wat mij betreft geen dealbreaker, bovendien ook praktisch. Vooral de lume is een eyecatcher van deze “Corniche Visionnaire Orange County”.
Van harte nogmaals! En even geduld nog! ![]()
Vind het vooral top dat je ‘m gewoon lijkt te gaan dragen! Toffe vondst! Geniet ervan!
% zeker. Z’n dagen als safe queen zijn geteld…
En track and trace meldt vertraging, zucht… Plaatje voor de sfeer, echt benieuwd naar de lume, wijzerplaat en of de kast een beetje stevig aanvoelt.
Incoming voor naast de GS…een MM Limited. De oude van @junior om precies te zijn
En dus ook op staal. Ik had dit model zelf eerder al…op rubber en leer.
Zomer = Squale. ![]()
Ik heb de eerste afschrijving voor je gepakt … ![]()
![]()
Die is in ieder geval nog in nieuwstaat! Ik heb de laatste, die jij nou krijgt, niet lang gedragen en zelf nieuw gekocht. Prachtige uitvoering. Mijn favoriete 1521! Leuk man, veel plezier ermee (weer).
Die is gaaf op die foto!
Thx kerel.
Ja ik wist dat deze van jou bij Jeroen stond…en dat ie daar in nieuwstaat (in principe zelfs zo goed als ongedragen) naartoe was gegaan.
Ik heb zelf vorig jaar erg genoten van dit model vooral door de bijzonder fraaie combi van zwart met oranje accenten. En de opliggende indices maakt het allemaal net even iets meer speciaal. Gaaf model.
We kunnen de zomer (over een paar maanden
) weer goed in…
Dankjewel! ![]()
Gaaf ding. Mooiie diepte op de plaat met die uurmarkeringen lijkt het.
Bandje maakt hem ook stoer.