Het grote "Omega Only" topic

Speedy

8 likes

Tijdje niet gedragen maar toch wel een prettig buitenbeentje qua speedy

11 likes

Timeless :wink:

18 likes

Vandaag deze Connie voor 't eerst aan naar kantoor.

28 likes

Fijne vrijdag​:+1:t2::blush:

16 likes

Welke referentie heeft die band? Ik heb een vergelijkbare, stuur me maar een Pm!

1 like

Morgen eindelijk deze beauty terug uit full Omega Service

10 likes

Seamaster vandaag

16 likes

Pfff, vandaag bij AD mijn horloge gaan ophalen na 7 weken. 1u45min rijden door monsterfille rond Brussel en toch effe snel getest, de chrono reset niet deftig naar 0 en de minutenteller hapert na 1 min. Dus weer achter gelaten. De oude onderdelen die me waren beloofd zijn er ook niet… Ben om te ontploffen :astonished: Na veel excuses en een middelmatige fles champagne als “goedmakertje” maar terug huiswaarts gekeerd zonder horloge.

1 like

Dat is balen. Welke AD was dit?

1 like

:rage::rage::rage: zo, da’s niet best! Ik begrijp je frustratie en boosheid. Sterkte ermee!

1 like

Clem Vercammen in Heist op den Berg. Is tevens erkend voor Breitling en Tag. Heb daar nog is een herstelling laten doen en die was destijds wel naar tevredenheid. Daarom daar ook terug gegaan. Ach ja, fouten maken is menselijk. Hopelijk is het nu prioriteit bij hen…

1 like

Vandaag feestje gehad , gelijk de manchetknopen gebruiken :wink:

Pieter.

25 likes

Fraai!!

1 like

Fijne avond mensen​:+1:t2::smiley:

10 likes

Sinds kort lid van t forum geworden en bedacht me toen gelijk dat ik ook nog ergens een Omega had liggen 20 jaar gedragen en 10 jaar in zijn doos .
gister een nieuwe batterij erin en …ze loopt weer en mooi gelijk ook

10 likes

Omdat het zo’n lekker ding is…

38 likes

Deze nog een dagje, geen straf

16 likes

Hij blijft heel erg leuk! Groeten van een neef :wink:

14 likes

Mooie match met deze band - Tropic?