Het grote "Omega Only" topic

Weet iemand of er aan een zilveren wijzerplaat te komen is van een 18k vergulde Seamaster 34 mm uit 1965?
Horloge heeft ook een beurt nodig dus als iemand dit kan/wil herstellen dan graag vrijblijvend contact met mij opnemen via PB.

De beste man komt uit Vietnam en spreekt niet heel goed Nederlands.

Mijn favoriete forums langs met de seamaster!


7 likes

21 likes

Als ik me niet vergis had Steven Kruijswijk bij de laatste uitzending van de Avondetappe ook een Speedy om :ok_hand:

1 like

5 likes

M’n nieuwe Omega Aqua Terra met stalen band <3 :slight_smile:

22 likes

Mooie aankoop Ramon!

thanks! ben er zeer blij mee :slight_smile:

Ramon, zodra je over je eerste verliefdheid heen bent, probeer je AT dan eens met een leren bandje. Deze klok kan je echt zo veel verschillende uitstralingen geven. Echt een topklok. Gefeliciteerd!!

Ik heb nog meer foto’s met andere bandjes in het “show je horloge met een ander bandje” topic, maar ik weet nog niet hoe je naar een ander topic kan verwijzen.

10 likes

Cool ik zal er eens naar zoeken! Ben bezig met @Ko-Banden om een leren band te laten maken. Heb een Hirsch performance band maar voelt/ziet er toch een beetje cheap uit.

Helaas ook een tegenvaller, hij moet gerepareerd worden. Hij liep gisteren ineens 20 min voor en nu zie ik dat de secondewijzer soms vertraagt en dan ineens vooruit springt…

8 likes

Dit is het bandje van de foto:

https://www.horlogebanden.com/Hirsch-Viscount-I-Louisiana-Alligator-Horlogebandje-100m-WR-Semi-Mat-Bruin/?classid=

Deze maakt bij mij absoluut geen goedkope uitstraling. Alleen is het net een 0,5 mm te dik waardoor het een beetje beschadigt omdat het tijdens het assembleren tegen de kast schuurt.

Trouwens vervelend dat je aanwinst nu al defect is. Ik hoop dat je het bij een AD gekocht hebt I.v.m. de garantie?

1 like

Ja er af die onzin knop. Het enige minpuntje van een Seamaster :smile:
De nieuwe lijkt me erg mooi. Zou ook zomaar een toevoeging kunnen worden aan mijn (bescheiden) collectie

2 likes

15 likes

Heb de Mark II altijd maar een raar ding gevonden maar opeens zag ik hem vanuit een andere hoek en ben ik om.

Wie kan de zijne showen? (wel de racing reissue)

1 like

@Yorick?

14 likes

Hier een vintage Seamaster uit circa 1970 met blauwe racing dial. Afhankelijk van de lichtval kleurt deze meer blauw dan wel grijs-blauw. Volledig origineel en twee jaar terug door W&V gerestaureerd.

15 likes

Inmiddels zijn het al 5 Omega’s.

Ik kan m’n naam beter veranderen in @domega of @Farfal of zoiets :thinking:
Misschien is die beschikbaar na z’n Rolex aanschaf :joy:

33 likes

Mijn 5 Omega’s. Blijft toch mijn favoriete merk:

30 likes

Om mijn naam te verkrijgen moet je nog even doorsparen :sunglasses::sunglasses:

4 likes