Het grote "Omega Only" topic

Nieuw meets old bij Gassan, op een héle slechte foto… toch wel een behoorlijk verschil tussen de 42 en 41mm hoor. Lekker! :sunglasses:

13 likes

15 likes

Het behoorlijke verschil zit m met name in de toegenomen lug to lug afstand van 3 mm naar 50 mm. Voor mijn polsje een no go…

Ik kon ‘m op de pols wel hebben, maar ben er nog niet over uit of ik de nieuwe wijzerplaat mooier vind. Onze gladde plaat doet het wel erg lekker bij verschillende lichtinval. Blijf me er over verbazen. :wink:

1 like

Je pols kon hem wel hebben. Mag ik vragen wat je polsomtrek is?

1 like

17,5cm …op de foto zit ‘ie wel wat hoog, de 41mm zit op de normale plek.

1 like

Thanks

Wie helpt me? Ik wil dit uurwerk (caliber 265) eruit halen, de kroon is los, 2 schroefjes eruit en het hele uurwerk kan (moeizaam) draaien in de kast maar komt er niet uit…

Hoe krijg ik dat pokkeding eruit?

2 likes

Moet er vanaf de voorzijde uit. Twee uurwerk fixatieschroeven trekken het uurwerk aan in de kast vanaf de achterkant. Logisch dat het uurwerk er dus naar voren uit moet.

Maar zou het je niet aanraden om dit zelf te doen > risico van uitschieten over de wijzerplaat is groot als je hiermee geen ervaring hebt.

2 likes

Crosspost

16 likes

Kruispost, omdat het zo’n lekkere Seamaster is! :sunglasses:

15 likes

Terug van een welverdiende (en broodnodige) onderhoudsbeurt. Een erfstuk in ere hersteld. Als ik binnenkort wat tijd heb schrijf ik wellicht een NA met info + detailfoto’s :wink:

16 likes

Prachtig! Ik heb precies dezelfde en verwacht deze ook binnenkort terug van een onderhoudsbeurt.

Succes ermee. Groet, Tim

2 likes

Laat je hem zien als ie weer terug is? Foto’s zijn altijd leuk :sunglasses::+1:t2:

Nothing but The Best :+1:

16 likes

Welke koffie is het dan?

N… what else :sweat_smile:

1 like

27 likes

26 likes

Een sterk stel:

18 likes