Het grote "Omega Only" topic

Mooi droomhorloge. :+1: Heb zelf de grotere broer met het 2500C movement. Draag hem nu weer op staal nadat ik hem een hele tijd op een Maratac rubber bandje heb gedragen.


12 likes

Geen reacties ontvangen… nobody?

Owwww, jeugdsentiment :heart_eyes: In (pakweg) 1970 pf zo gekocht toen het model uitkwam tgv de Olympische Spelen. :+1::+1:

1 like

Haha dat was 8 jaar voor mijn geboorte. :smile:
Ik heb altijd met een schuin oog naar deze dingen gekeken omdat ik het design wel gaaf vond, maar nog niet eerder de trekker overgehaald. Nu ik hem heb vind ik hem héél gaaf, hij tikt geweldig fijn en hij windt qua gevoel op als een Speedmaster, supersolide. :+1:
Het lukt me alleen niet om deze mooi op de foto te krijgen.

14 likes

Blijft één van mijn favorieten… (maar binnenkort wel in blauwe gedeelte)

12 likes

Het ergste is nog dat hij na de garantie niet meer liep. Ik naar de winkel. “Nee, die is niet meer te repareren”… Ik dacht “,nou hij zal het wel weten” en toen heb ik het horloge weggegooid… Lullo… :angry:

1 like

Wat 'n kl#te ding om op de foto te zetten ehh…

2 likes

Ahum. Vind toch dat @anon48385240EV er aardig in geslaagd is! Best Speedy ever… :sunglasses:

2 likes

Prachtig!
Alleen jammer dat hij niet matcht met mijn smalle polsen :persevere:

1 like

En heb je ook een goede reden? Ik denk dat ik dit echt een van de mooiste horloges ooit vind. De afmeting en de prijs hebben mij altijd tegengehouden. Maar wat een ding!

1 like

Ik weet niet of het een goede reden is. Ik zit op dit moment in mijn blauwe fase, dus ik wil er één met blauwe wijzerplaat :slight_smile:

Ik weet dat 44 mm vrij groot is, maar hij draagt veel kleiner dan ander 44mm. Ik vind hem dragen als 41/42 mm.

Dus ik hoop hem binnenkort in het blauw te bezitten…

Dus mocht iemand een blauwe bezitten of een zwarte willen… ik hoor het graag.

1 like

Blauw is altijd goed.

11 likes

Het beste argument dat ik kan bedenken! Ik vind de blauwe misschien ook wel iets mooier. Maar dan op leer? Vreemd eigenlijk, dat je bij de zwarte kan kiezen tussen staal of leer. En bij de blauwe alleen voor leer. Ik zou de blauwe ook wel graag op staal willen hebben maar de band zal los niet heel voordelig zijn.

1 like

Klopt. Het plan is de zwarte te verkopen op leer en zelf de stalen te houden. Dan ergens de blauwe op de kop tikken.

1 like


Mijn NOS Ranchero. Schijnt zeldzaam te zijn maar ik heb er geen klik mee.

15 likes

Seamaster Bond😊

15 likes

Nou nog 1 keertje dan…:wink:

11 likes

4 likes

22 likes