Het grote "Omega Only" topic

Genieten van de CK2998…

30 likes

Dat is echt een prachtig ding

1 like

12 likes

13 likes

Stunning piece

1 like

16 likes

11 likes

7 likes

13 likes

Ik kan maar niet uit over de lelijkheid van deze:

Door de blauwe wijzers en de hoge blauwe applied indexen op een zilvergrijze dial, doet ie me op het eerste gezicht aan een of andere Invicta denken.

11 likes

Vind het nochtans een prachtig horloge. Staat hoog op mijn verlanglijst, maar niet op rubber, op staal.

1 like

Leuk hoe smaken verschillen. Ik vind hem top.

4 likes

Geef me een hamer…

4 likes


Dan duizend maal beter, deze die je ook al in het ‘wat had je vandaag willen dragen’ topic hebt gezet!

4 likes

Als vrouwenhorloge is die best wel ok ja :grin:

1 like

Als ze bouwvakker is wel ja :joy:

1 like

:hammer::hammer:

1 like

Ik ben eigenlijk bijzonder gecharmeerd van deze versie. Eigenlijk na dit filmpje te hebben bekeken.

Ik overweeg hem ooit op te pikken. Maar aangezien ik net twee horloges heb gekocht is dit een plan voor de lange termijn. En dat terwijl groot, modern, goud en rubber allemaal niet mijn ding zijn (maar het daarom juist zo een goede aanvulling is op wat ik heb).

3 likes

10 likes

Blijft de verrassing van mijn bescheiden verzameling … Wat spreekt me aan? Beetje mix dress- /sportwatch, witte dial (38,5mm), moderne vibe, en de maat precies goed met z’n korte lug to lug (46,5mm). En “last, but not least” een strap monster! :heart_eyes:

Eigenlijk kan ik maar 1 negatief punt verzinnen, en dat is de stalenband. Staal is sowieso niet mijn ding, maar deze band maakt hem ook te massief naar mijn mening.

31 likes