Het grote "Omega Only" topic

Deze toch even hier delen! Las op hln (belgische nieuwsapp) dat het record van diepste duik met een onderzeeer gebroken is. Weet je nog rolex deepsea - james cameron en zo verder enzo verder. Nu las ik dat ene victor vescovo dit heeft gebroken. Nu kwam er een mooi headshot in het artikel van de man:

En wat zie je: een omega! Ik vermoed de PLANET OCEAN 600M
OMEGA CO‑AXIAL MASTER CHRONOMETER CHRONOGRAPH 45.5 MM. Toeval of niet dat het een omega is :sunglasses:

1 like

Doei Rolex! :rofl:

Zeker weten.
En die lume blijft ook wel heel tof

1 like

Mijn Netflixgenoot voor vanavond.

14 likes

25 likes

Tablet erbij, Netflix-dag :wink::+1:

13 likes

Zogenaamd ‘aan het werk’ dus :smile:

1 like

Hoop hier binnenkort ook een mooie Omega Speedmaster te kunnen plaatsen/uploaden gezien ik serieus opzoek ben naar dit pracht klokje. In de tussentijd geniet ik van de door jullie geplaatste foto’s

Die kan toch geen 11.000 meter?

2 likes

In de duikboot he @Oom_Piet, is puur sponsoring voor mee op de foto te gaan he… de deepsea van james ging ook mee in de duukboot, heb het niet over dat horloge van rolex met die enorme glazen koepel als glas :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mark2

12 likes

Absoluut prachtig horloge

1 like

Diik met een onderzeeër, knap hoor :joy:

Wat een mooie vintage Omega! Kun je mij de referentienummers e.d. aangeven? Uit welk jaar komt deze? Ga ik daar eens naar op zoek. Bandje staat ‘m goed ook.

1 like

Vandaag een nieuwe BOR 1037 band opgehaald bij een bekende forummer. In het Omega topic maar eens mijn Omega’s posten:

8 likes

7 likes

Iemand deze nieuwe limited Seamaster Aqua Terra Worldtimer ook al gezien? Volgens mij is deze 43mm, dat vind ik best groot.

11 likes

43 is erg groot inderdaad. De 41.5 draagt al fors

5 likes

Wie kan mij vertellen of dit klopt. Ik kan een omega seamaster cosmic kopen maar ik vind de achterzijde raar, vooral de twee sleuven. Deze kom ik bij andere plaatjes niet tegen.

Foto 1 horloge waar het om gaat.

Foto 2 zoals ik ze op de meeste plaatjes zie.

Graag hulp.

1 like

Lijkt me slijtage van de goldplating?