Het grote "Omega Only" topic

Al heel de ochtend enorm aan het genieten van deze beauty, ik miste m’n vorige PO, die ik vorig jaar verkocht, maar deze versie overtreft die nog ruim!

!

25 likes

Nog elke dag genieten voorlopig :heart_eyes:

22 likes

Hoe dik ?

23 likes

Het horloge? Mijn pols? Ikzelf?

1 like

5 likes

Sinds februari bezit ik dezelfde. Begrijp precies wat je bedoelt, deze gaat nooit weg!

Hij had hem waarschijnlijk in de onderzeeër aan. Bij James Cameron hing er ook een Rolex Deep Sea aan buitenkant van de onderzeeër. Een wezenlijk verschil :slight_smile:

Ja ik had het meer op de merkenstrijd als prestige.

Bij james cameron was er inderdaad eentje die aan de duikboot hing en eentje aan de mechanische arm. Doch dit waren experimentele modellen, niet te koop dus. Maar hierin is rolex dus effectief op die diepte winnaar buiten de duikboot.

Maar toeval of niet, record van mens op diepte wordt verbroken en wat heeft m aan de pols, een omega…

Die is zo lekker… Dat zeg ik elke keer als hij wisselt van eigenaar.

2 likes

Even een vraag aan de kenners;

Kan iemand in Jip & Janneke taal het verschil uitleggen tussen de (Speedmaster) Chronometer en de Master Chronometer. Zit hem dat in precisie ?

Ik kom veel 44.25mm Speedmasters tegen met ‘alleen’ de Chronometer aanduiding, maar zeer weinig zijn Master Chronometer.

Bij voorbaat dank.

2 likes

In Jip en Janneke taal: de Master chronometer is een door Omega zelf gemaakte en gehanteerde standaard die tweemaal zo nauwkeurig is als de algemene (door COSC gehanteerde) chronometer norm.

2 likes


Omega Constellation 168.004😍

12 likes

11 likes

De Seamaster big crown uit 1970 vandaag;

10 jaar geleden gereviseerd en opnieuw opgemaakt door Omega zelf:

28 likes

Golfjes en gebakken eieren😁

20 likes

22 likes

28 likes

De nieuwe Omega is er gekomen zie ik, erg gaaf ding!:grin::grin:

Ja ik heb gekozen voor meer diversiteit in merken en afwisseling om de pols. Nieuwe Tudor ook onderweg. De speedmaster 44,25mm is echt een lust voor het oog vind ik.

Groet.

2 likes