Het grote "Omega Only" topic

Beter laat dan nooit, dit is inderdaad geen slijtage maar komt door zeer agressief zweet. Ik heb toevallig ook een Omega met z’n plekken en dacht dat deze door een vijl waren toegebracht. Tot ik vorige maand bij een handelaar kwam uit Hasselt met een liefde voor Omega en die kon me vertellen wat er met mijn horloge aan de hand was. Hij had er zelf een paar liggen die het goud aan de achterkant volledig verdwenen waren en zelfs de bronzen kast was aangetast.

8 likes

Hij is wel erg mooi. :wink:

1 like

Thanks man, komt door jou weet je. Ik zag die gouden pontiac bij jou en was verkocht. Draag hem alleen bijna nooit :grimacing:. Teveel concurrentie.

1 like

Ruilen? :joy::joy::joy:

1 like

Loopt ie inmiddels???

1 like

Jazeker.

1 like

Goed bezig man​:+1:t2::muscle:t2:

1 like

Deze Big Crown met een bezel van bakeliet wordt waarschijnlijk het volgende afbouw-slachtoffer.

Prachtig, in topstaat, 37mm groot. Maar krijgt onvoldoende draagtijd.


19 likes

Wauw die is nice!!! :face_with_monocle:

1 like

:heart_eyes: ongekende schoonheid!!

1 like

God damn wat een classic man :ok_hand:t2:

2 likes

Side shot:

1 like

Mijn eeste post in het Omega topic met een Connie c-case!

17 likes

21 likes

Schitterend horloge dit

@SuperC heeft er een te koop

11 likes

Blijft een topper! :heart_eyes: Deze foto gemaakt eerder vandaag tijdens het spelen met een lichttent.

41 likes

Ik speel met de gedachte om weer eens een seamaster te proberen. Dit voelt wel als een redelijke kanshebber:

Ik heb nog wel even een luie vraag: er was een tijd dat een quartz voor 1000 piek wel haalbaar was. Is die tijd voorbij?