Het grote "Omega Only" topic

Misschien wel als je vrede neemt met een mid size op leder of nato band.

Anders ben je toch wel 1200€ en + kwijt.

1 like

Dan gaan we de portemonnee maat iets verder openzetten. Thanks!

Goed gelukt! Mooie foto, nog mooier horloge!

Ik had de 41mm quartz een jaar of 4 geleden voor 650 :zipper_mouth_face:

Niet weg moeten doen

10 likes

Volgens mij was het verschil tussen quartz en automaat oorspronkelijke enkele honderden guldens/euro’s. Verschil is er nog steeds een beetje, maar die quartz modellen lijken bijna net zo populair.

Leuk stukje, ook over prijsontwikkeling:

Ik heb 'm wel eens voor 800 euro laten liggen. Eeuwig spijt!

1 like

Ik heb deze en de blauwe versie kunnen passen bij de AD vandaag, schitterende horloges! Vooral de blauwe was :heart_eyes:

Ik ging eigenlijk binnen voor een Speedy en bij het vragen naar korting kreeg ik de volle 5% als terugkerende klant :roll_eyes: wat is er doorgaans mogelijk bij Omega AD’s? Hier in Gent alleszins niet veel…

1 like

Bij de Omega AD bij mij in de buurt is het ook karig … ligt volgens mij een beetje aan het model. Een Speedmaster is een redelijk gangbaar model, dus minder korting dan bv een Globemaster, anders kan je wel 10 a 15% krijgen.

Nog beter is Chrono 24. Meestal goedkoper is mijn ervaring.

1 like

@tompj

Heb een vintage omega gekocht op stalen band,… kortom wat voor band zou jij erop doen.

Niet het gekochte horloges maar zelfde model,… dus ja internet plaatje.

https://s3.amazonaws.com/watchpatrol-storage/img/full/d698cf0c1c2338e1b66614bbb752bd985ee73410.jpg

7 likes

Een zwarte leren rally.

2 likes

Mooi horloge. Staat ook op mijn verlanglijstje.

1 like

Ik ben Tompj niet, maar kan je dit bandje wel aanraden.
Zit sinds gisteren op m’n True Second JLC. Erg soepel en zit een beetje tussen netjes en sportief in.

1 like

Helemaal goed hoor,… alle suggesties zijn welkom; thx!
Inderdaad een mooi bandje, denk dat ik dit keer maar eens bij hun ga winkelen. :slight_smile:

[edit]
Dit lijkt me ook wel wat:

[/edit]

2 likes

Zo, dat is een mooie. Echt een mooi gebalanceerd ontwerp. Prachtig.

Ik denk dat een mooie zwarte alligator, hoe standaard ook, hem wel echt heel fraai staat. Anders heel donkerbruin.

1 like

Op de één of andere manier heb ik niks met zwart. Heb zwart ook maar op enkele horloges. Heb net twee bandjes bij B&S besteld, die ik gepost heb en een donker bruine. :slight_smile:

Zijn idd leuke horloges en met name door de balans. Zo’n 321 uurwerkje maakt het geheel af. Zou ook mooi in jouw collectie passen. :grinning:

2 likes

Zeker! Ik heb net een Speedmaster met een 321 gekocht.

3 likes

Gaaf!!
Benieuwd naar de foto’s. :+1:

1 like

Op de bezel na geheel origineel.

16 likes

Mooi hoor, geniet er van! Is toch ook wel een icoon in horlogeland. De band staat hem erg goed. :+1:

1 like

Mooie Omega.
Typenummer?

Mika