Het grote "Omega Only" topic

Vind ik niet als het Omega Only werd. Wel als het wat onzin of iets was. Zo’n ramp is het niet.

2 likes

Daar denken we dus anders over…

Ik geef je gelijk frans. Dit is een van de meest heftige en respectloze dingen die je in deze digitale horloge speeltuin kan overkomen. Sterkte!

7 likes

Zie het de afgelopen dagen wel mee gebeuren, beetje kinderachtig en bovendien brutaal.

1 like

En nu Rolex, Seiko, etc En alle andere “only topics” noge even aanpassen? :joy:

1 like

Er is wel iets voor te zeggen om ze allemaal een soortgelijk naam te geven voor de vindbaarheid (de meeste heten al “xxx only”), maar dat vind ik meer iets om in overleg te doen.

2 likes

Dit dus… :wink:

1 like

Serieus? Het was gewoon bedoeld om ervoor te zorgen dat de naamgeving van het Omega Only topic in lijn is met de overige merk/model topics op het forum. Zodat het voor de overige (nieuwe) forumleden makkelijker vindbaar is.

Ik zou nooit iemands persoonlijke topic titel zomaar aanpassen. Maar dit topic is volgens mij van alle Omega bezitters/liefhebbers.

1 like

Ja ik ben serieus als ts, je had het even kunnen vragen, was wel zo netjes geweest…zou ik in ieder geval wel hebben gedaan.

Dat kan. Dat had ik ook zeker gedaan als ik een topic titel van een persoonlijk topic zou willen wijzigen. Maar ik heb nu gewoon de titel gewijzigd van een algemeen Omega topic wat toevallig door jou gestart is.

Maar zoals je ongetwijfeld al gezien hebt heet het topic inmiddels weer ‘Omega topic’ (volledig afwijkend van alle overige merk/model topics). Ik hoop dat je er tevreden mee bent.

1 like

Dit topic bestaat nu 3,5 jaar en niemand heeft zich ooit gestoord aan de titel, sterker er waren meerdere merken topic’s. In het begin. Waar het mij om gaat is dat er al vaker discussies zijn geweest over het zomaar veranderen van topic titels, ik vind niet dat je dat zomaar op eigen houtje moet en kan doen, gewoon een kwestie van beleefdheid en manieren vind ik en daar kun je het mee oneens zijn of niet dat is aan jou.

Wat mij betreft is dit het laatste wat ik er over kwijt wil, je doet maar met de titel wat je wilt het zal me een rotzorg zijn, dat was namelijk niet waar het mij om ging…

1 like

Je bent ontzettend eigenwijs en haalt dingen uit zijn verband door beperkt te quoten. Dat deed je bij mij en nu weer.

Alle merken heten ‘xxx only’, er zit geen kwaad achter om dat in een algemeen topic te veranderen conform de topictitel vd andere merken.

Ik begrijp je punt wel, maar jij bent degene die anderen niet wil snappen of ook maar openstaat voor een redelijk argument.

1 like

Ik heb de topic titel aangepast. Wel handig wat uniformiteit in topictitels.

4 likes

Wat een gejank.

2 likes

Waar dan? Ik zie deze situatie niet. Wat ik wel zie is ontzettend kinderachtig passief-aggresief geneuzel van iemand die op zijn gedrag wordt aangesproken en die weigert in te zien dat hij een fout heeft gemaakt. Gewoon “sorry” zeggen en er lering uit trekken kan blijkbaar niet.

Een forum wordt gevormd door de leden en daar hoort ook bij dat je dingen in overleg doet en niet op eigen houtje het forum gaat inrichten zoals het je zelf goed dunkt. Frans zegt nergens dat hij er tegen is om er “Omega Only” van te maken, maar wel dat dat zonder overleg gebeurt.

2 likes

Tijd voor een plaatje :grinning:

Een nieuw bandje op de Pie Pan.
De Cross-hair en Onyx inlays blijf ik prachtig vinden:

37 likes

Fijne dag in Omega Only😎

15 likes

Prachtig!

1 like

mijn NA van @mafkees meteen na binnenkomst ingepikt door mijn broertje… goeie smaak heeft die gozer😂

10 likes

13 likes