Het grote "Omega Only" topic

Dit blijft voor mij het fijnste dagelijkse horloge!

12 likes

Mooi! Moet m toch eens gaan passen.

Momenteel geen omega en dat kan natuurlijk niet

3 likes

Mijn ex… Nieuw gekocht als jong broekie (natuurlijk veel te veel Goldeneye gespeeld op de N64)

en 15 jaar gedragen. Blijft een tijdloos model vind ik.

14 likes

Gaaf hoor, die Ultraman!

1 like
12 likes

Tien voor twee vraagt om een plaatje :sunglasses:

27 likes

9 likes

Even een vraagje zijn de Omega’s net zo waardevast als de R…x?

Kunst!

14 likes

11 likes

Ultraman lookalike strap vandaag :wink:

13 likes

Ik ben niet jaloers…of toch wel? Mooie combi!

No way. Op een Omega schrijf je flink af. Dus geen investeringskansen in dit hoekje.

Ze zijn esthetisch gezien wel mooier dan R…x. Telt dat ook?!

Hoi hè.

1 like

Thanks! ik was van plan om een R…x te kopen maar gaandeweg dit jaar ben ik verliefd geworden op de Omega horloge’s. dus het wordt 100% een Omega. Geen issue maar was wel leuk geweest als ze toch enigszins waardevast waren.

2 likes

Tja ik zou de laatste zijn die zou beweren dat je dat nooit moet mee laten wegen in je beslissing, maar als je de Speedmaster Professional koopt, en even gekscherend de Sub van omega noemt, dan betaal je nog steeds een fractie minder dan voor een ‘instapmodel’ Rolex, de Oneindige Oester. Dan valt het in verhouding best mee en heb je ook nog eens een klassiek stukje horlogerie om de pols. Thug life!!

Dan occasion kopen he. Pakt een ander de afschrijving en vanaf dat moment blijft je omega redelijk waardevast :slight_smile:

2 likes

sta ook zeker niet negatief tegenover een tweedehandse, alleen wel jammer dat je de hele beleving dan mist. aanschaf uitpakken etc. Zie genoeg leuks voorbij komen hier. Thanks for the tip in ieder geval.

2 likes

Strakke MK40

16 likes

:sunglasses::heart_eyes:

17 likes

Heel veel meer zomers vind je ze niet :wink:

2 likes