Inderdaad een bizar hoge prijs, maar wel mooi!
Het uurwerk ziet er ook prachtig uit. Ben benieuwd hoe deze prijs uitgelegd moet worden en of er belangstelling voor is.
Hij is zeker groot…veel te groot voor jou!
Mijn pols is béter geschikt zie ik!
Ben zó weg van deze LE…misschien…op een dag…!
Ik ook ja. Man wat duurde die levering lang…
Om te zien is het een prachtige band. De aansluiting van de end-links op de kast is perfect. Er zit fijnafstelling op de sluiting. De gebruikelijke 3 gaatjes. Bouwkwaliteit is wat je kunt verwachten van een band van $79. Uiteraard minder dan de kwaliteit van de Omega band. Hetzelfde geldt voor de kwaliteit van de sluiting. Maar zowel band als sluiting voelen verder solide aan.
Draagcomfort kom ik op terug als ik hem een aantal dagen om de pols heb gehad.
Ja, niet op ‘Reveal the price’ klikken.
De prijs zal grotendeels te maken hebben met de innovatie die in dit horloge verpakt zit. Een push-in crown, een nieuw movement uit titanium, een totaal gewicht van 55 gram; dat zijn niet allemaal zaken die je zo maar uit de hoge hoed tovert.
Maar goed, voor dit geld is er veel meer bijzonders te koop. Persoonlijk zou ik zo’n bedrag ook wel op wat anders stuk slaan.
Nice.!
Erg gaaf! Duidelijk gemaakt om te laten zien wat ze kunnen maken
Ik zie dit meer als een soort van prototype en wie weet gaan we sommige technologie terugzien in de ‘normale’ Omega’s.
“Seamaster Ultra Light”
Het Caliber Omega 8928 Ti ziet er wel prachtig en spectaculair uit op zich, maar ik heb al twee handwindertjes van Omega😀.
Wellicht zien we dit Caliber inderdaad in de toekomst terug in een wat meer betaalbare uitvoering van de Seamaster handwinder.
Dat denk ik niet
Eerst in december maar eens zien of de Seamaster Ultra Light een wachtlijst-model wordt😀.
Afhankelijk van wat de nieuwe aanwinst wordt…
Please don’t
Voilà!
Nee…nee…nee.
Punt.