Het grote "Omega Only" topic

Haha! :smile: Gewoon erbij nemen! Zit voldoende verschil met de rest van je verzameling.

Crownguard heeft nog een leuke Explorer Mark 1 te koop (hier). :+1:

2 likes

Leuk weer een Omega erbij

19 likes

Die kun je beter om de pols hebben :grin:

8 likes

Meteen maar een Omega om on topic te blijven :wink:

16 likes

@RDK; topduo jouw Explorer en PO!

Heel verstandig en begrijpelijk dat je daar al jarenlang aan vast houdt.

1 like

Aiaiai eenmaal in het hoofd… :smile:
De GM is ook wel top natuurlijk, zelf ook al eens onderzocht… maar een explorer is en blijft fantastisch! Succes!

2 likes

Dank je!
Inderdaad, dit zijn beide blijvers voor mij :+1:.

Ik heb ietsje meer ‘rust’ nu de Black Bay naar een nieuw baasje is. Nog maar twee horloges in bezit, één om de pols, één op de winder. Wel zo overzichtelijk :wink:

Uiteraard blijf ik kijken naar andere horloges maar voor mij persoonlijk zijn de Explorer en Planet Ocean moeilijk te verslaan.

1 like

Een heel ander horloge. De GM springt er veel meer uit. Explorer is top, wellicht wat euh… ingetogen.

2 likes

Dat maakt hem mede zo fraai. Geen schreeuwerig ding.

3 likes

Tijdenlang super saai gevonden maar de laatste tijd betrap ik mezelf erop 'm toch wel heel tof te vinden. Komt ook door de vele foto’s op dit forum natuurlijk :grin:

3 likes

Heb hem besteld…:wink::rofl:

1 like

10 likes

Pfff… alweer 31 augustus :blush:

19 likes

Misschien krijg ik 10% provisie van Omega voor het bemiddelen😀.

Haha zal aan je denken :rofl::wink:

1 like

17 likes

11 likes

Zojuist wilde ik even iets opzoeken en vond ik deze omschrijving voor een te koop aangeboden (nep) “Omega Seamaster”:grinning::

“Seamaster beweging Omega 8500
Self-kronkelende beweging met Co-Axial echappement voor meer precisie, stabiliteit en duurzaamheid. Gratis opgesprongen-balance, 2 vaten gemonteerd in serie, automatische ontbinding in beide richtingen te verminderen kronkelende tijd. Bruggen en de oscillerende massa zijn versierd met exclusieve golven Genève in arabesk. Gangreserve: 60 uur”

1 like

pure poëzie :yum:

2 likes

Ik zie het nu ook, de advertentie is veel te ingewikkeld. Zal het zo even aanpassen.
Mooi bod trouwens, je bent nog steeds de hoogste! Als dat zo blijft stuur ik je gelijk een Western Union ‘tikkie’. Leuk man, nog een Seamaster.

:sunglasses:

2 likes