Het grote "Omega Only" topic

5 likes

Yeah!

4 likes

Chips … dat wordt mijn 5e band in 2 weken of zo. Verdomde Speedy :head_bandage::joy: Oh ja, ik zoek ook nog een stalenband :innocent:

Nu op een olijf groene vintage strap van Remie @anon94081762EV :blush:

8 likes

Laat je altijd de chronowijzer lopen?

1 like

Nee, alleen voor de foto :joy: Schijnt niet goed voor je uurwerk te zijn @Diver-MDC en laat ik dat nou net zo leuk vinden :disappointed_relieved:

Daarom koop ik geen small second meer, ik wil ook die vloeiende wijzer zien,:wink:

Ik vind het er ook mooier uitzien, het logo ook mooi zichtbaar. Ik vind je horloge echt machtig mooi, alleen niet zo’n fan van small seconds.

Als sportman ben ik dol op alles wat tijd in uren/minuten/seconden aangeeft. Niet dat ik er op zo’n horloge iets mee doe. Ik wilde de ‘echte’ Moonwatch en dan is dit de combinatie. Love it!

2 likes

Welke leren band zou je met deze combineren?

Adjustable clasp?

Nee dit is de standaard clasp. De fit is vooralsnog nagenoeg perfect. Nadeel van de adjustable clasp vind ik de uitstraling in een uitgeschoven positie, zou eigenlijk blind afgewerkt moeten zijn.

True, en toch ga ik er een halen om meer flexibiliteit in de fit de krijgen gedurende de dag. Mijn pols krimpt en zet behoorlijk uit gedurende de dag. Mocht je hem al losjes dragen dan is dat geen probleem, maar van mij moet een horloge altijd “snug” om de pols zitten.

1 like

Dan verneem ik graag je ervaringen hier. Ik vind het namelijk wel een meerwaarde. Ik heb hetzelfde, een horloge moet goed om de pols zitten en niet over je knokkel kunnen glijden bijvoorbeeld. Je moet de band dan afstellen op een goede fit met de clasp in een middenstand, dan kan je beide kanten op.

Dit moet m zijn volgens mij, wellicht handig als je de clasp gaat bestellen.

1 like

In mijn geval geval heb ik de titanium versie nodig, inclusief nieuwe end-links voor de clasp. Zal mijn ervaringen tzt delen. Echter, er zijn meer hier die er een in bestelling hebben weet ik… :slight_smile:

1 like

Niemand die deze topper wil overnemen?:sunglasses:

7 likes

Met alle liefde, maar niet voor het door jou gewenste bedrag. :wink:

2 likes

Laat me er eens eentje zien in Europa voor minder :wink:

Sorry, het was niet mijn bedoeling om jouw prijs ter discussie te stellen.
Hij ligt buiten mijn bereik, maar ik zou het meteen naast mijn Speedy willen hebben.

2 likes

Vormt inderdaad een mooi setje!

10 likes