Het grote "Omega Only" topic

Mooi merk, dat Omega :wink:

14 likes

Leuk setje. Te koop? :wink:

1 like

Top :thumbsup:
Schitterende aanwinst !
Veel (draag)plezier ermee.

Pieter.

1 like

Dankjewel Pieter!
4 horloges voor verkocht en deze terug kunnen kopen, meer dan waard geweest. Ontzettend tevreden. :smile:

2 likes

Nice! Gefeliciteerd met de aanwinst👍

1 like

Welke draag je nou het meest? Toen mijn PO LM te koop stond had ik hem bijna ingeruild voor een FOIS (plus cashup). Toch vrij lang over nagedacht toen.

Congrats! :thumbsup:

1 like

FOIS heeft mij ram ingepakt, Omega heeft dat heel goed gedaan :wink:

Van harte! Vandaag om de pols neem ik aan?

1 like

Neen, ben aan het klussen. Dan gaat de good old TH om de pols. Anders hebben we zeker gebruikssporen aan het eind van de dag. Dat stel ik graag uit.

Vroeg thuis dus even spelen :wink:

Fijne avond!

Gr. Roel

10 likes

Vanavond eindelijk m’n speedy op het nieuwe bandje! Na hopeloze vertraging bij PostNL, zelfs met een aangetekend pakket, kwam gisteren het pakket aan. De rubberen band met Omega vouwsluiting voor de planet ocean van @Mika overgenomen. Dit geheel op mn speedy gemonteerd. Ik had al plaatjes bekeken op het www en het past. Niet perfect maar prima. Tzt nog een mooie lederen band laten maken voor deze vouwsluiting. Voor nu weer poosje blij!
Crappy foto’s!

4 likes

Ik kan niet wennen aan die curved endlinks. Ik vind het op één of andere manier geen gezicht.

Wel stik jaloers op het horloge natuurlijk!

Ziet er goed uit, misschien een tip 3 weken geleden binnen gekregen van Ko draagt heel comfortabel .

8 likes

Past niet perfect op de speedy. Verkoop maar aan mij die band, dan zet ik hem op mijn PO2500d!

(Lees: je was mij net voor vorige week… :wink:)

Mooi horloge, mooie band maar het spijt me te zeggen dat ik het geen mooie combi vind.

1 like

Mijn nieuwste aanwinst:

21 likes

Baselworld 2017 komt al weer in de buurt. Afgelopen jaar tijdens Baselworld:

13 likes

Uploaden…

16 likes

Constellation cal. 561 (1) x3 - 1966

24 likes

beetje patina opbouwen

12 likes