Jup, en nog 2 MN’s incoming. Ze staan altijd goed op military horloges en drogen snel na het zwemmen. Maar ik ben dan ook een grote fan
Welke kleuren heb je besteld? Beide voor de Precista? Ben benieuwd wat er nog meer goed bij past. De kast is gezandstraald en dat geeft het een aparte look waardoor niet alles erbij staat. Mijn zwarte Borealis vind ik tot nu toe de beste optie met wat ik hier heb liggen. Dus ben erg benieuwd naar je incomming MN straps.
Jammer dat die MNs niet werken met fixed springbars, was anders ook mijn keuze geweest voor de incoming Adanac…
Ik zal ze eens op de precista zetten als ik terug ben van de vakantie. Nu heb ik een original geel en mirage wit met registratienummer besteld.
Ik denk dat ze allemaal wel kunnen, alleen de hardware matcht niet met de kast. Maar dat is met de damasko ook, dus niet echt storend voor me.
Daar kan je speciale versie voor bestellen bij Erika
“Fixed Bar MN™Straps
For Fixed bar watches I offer a special open end version of all my MN™Straps that will allow you to attach the strap to military and other watches that do not have removable spring bars. These are not available via the website. If you are interested in one send me an email.”
Da’s exact wat ik tot een uurtje geleden ook dacht, tot ik deze mail van Erika binnenkreeg:
Voor horloges met fixed lugs heb ik een ‘speciale’ MN strap.
Het enige verschil met de ‘normale’ MN is dat er een klein schroefje zit op de plaats van het stiksel zodat de strap ‘geopend’ en weer ‘gesloten’ kan worden (zie bijlage).
Supervet, ik ga voor de bijl!
Blijft het prijspunt overigens identiek?
Dat weet ik niet, heb nog niet verder geïnformeerd.
Even op de Di-modell Chronissomo gezet. Staat werkelijk TOP. Is dan wel een 22mm band maar die past verbazend goed tussen de lugs.
Vind de wat dikkere delen bij de lugs er apart uitzien. Heb dit bandje liggen ergens. Straks ook even proberen.
Ik niet he, deze keer… goed he? Of moet ik al spijt hebben?
Moeten niet.
Vind m op je Skx veel mooier Jeroen😉
Vanochtend uitgebreid bij Jeroen in t nabij gelegen krabbegat op de koffie geweest en de 1 na laatste opgepikt. Knap klokkie en verbazend veel waar voor het geld. Net maar gelijk wat geëxperimenteerd met deze bandenslet. Vooralsnog op een lichtere NATO variant om de pols.
Beide kan
Het is dat ik geen Precista in m’n bescheiden kistje wilde, anders was ik hem ook persoonlijk komen ophalen. ️:grin:
Al wilde ik wel bijna voor de Milgauss komen, maar ik geloof dat de inhoud van m’n kistje wel even klopt zo…