Haha, check!
P.S. jongens, zoals @Honey_Badger al heeft laten zien, hoort er een Hadley Roma kevlar op zo’n PRS18.
of een Hadley Roma Cordura
Tot zo ver de reclameboodschappen.
Haha, check!
P.S. jongens, zoals @Honey_Badger al heeft laten zien, hoort er een Hadley Roma kevlar op zo’n PRS18.
of een Hadley Roma Cordura
Tot zo ver de reclameboodschappen.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ze in de aanbieding hebt Ide
Die zwarte kevlar heb ik hier liggen, die grijze cordura heeft @Hamari. Maar beide bandjes zijn zojuist verkocht aan vriend @cash.
Groetjes hè!
Groetjes terug hoor
En jij sterkte in Rosada straks
Bijzonder fenomeen dat driften, na een nachtje plat te hebben gelegen raakt de secondewijzer nu alle indexen spot on😀
Sorry, wordt afgeleid… Wat gebeurt er op de achtergrond?
Tot mijn grote verrassing stond de PostNL bezorger vanmorgen alsnog voor de deur met het pakje! Het had normaal gezien op het depot moeten zijn achtergebleven, maar daar was iets misgelopen dus had hij het nog maar 'ns meegenomen
(wilde het niet zeggen maar je kunt hem op een aantal manieren zien)
Hahahahaha ik lig gewoon weer in een deuk hier, TE grappig
“A dirty mind is a joy forever”
Super dat bandje! MN?
Jup, en nog 2 MN’s incoming. Ze staan altijd goed op military horloges en drogen snel na het zwemmen. Maar ik ben dan ook een grote fan
Welke kleuren heb je besteld? Beide voor de Precista? Ben benieuwd wat er nog meer goed bij past. De kast is gezandstraald en dat geeft het een aparte look waardoor niet alles erbij staat. Mijn zwarte Borealis vind ik tot nu toe de beste optie met wat ik hier heb liggen. Dus ben erg benieuwd naar je incomming MN straps.
Jammer dat die MNs niet werken met fixed springbars, was anders ook mijn keuze geweest voor de incoming Adanac…
Ik zal ze eens op de precista zetten als ik terug ben van de vakantie. Nu heb ik een original geel en mirage wit met registratienummer besteld.
Ik denk dat ze allemaal wel kunnen, alleen de hardware matcht niet met de kast. Maar dat is met de damasko ook, dus niet echt storend voor me.
Daar kan je speciale versie voor bestellen bij Erika
“Fixed Bar MN™Straps
For Fixed bar watches I offer a special open end version of all my MN™Straps that will allow you to attach the strap to military and other watches that do not have removable spring bars. These are not available via the website. If you are interested in one send me an email.”