Voor werkzaamheden veelal buiten en s’avonds in het hotel te moe voor internet.
Hangt van de site af
Voor €50 meer koop je een nieuwe bij timefactors. Misschien het overwegen waard?
Blijf een Hollander hè , maar zeker de overweging waard
Eindelijk! Het is het wachten waard gebleken.
Ik wou niet dubbelposten, dus foto hier: Vrouwenhorloges... zijn die er dan?
Toffe band Sander. Welke is dat?
Voor de geïnteresseerden: Borealis heeft weer een doos gevonden van de 20mm isofrane stijl band. Als die op is is het wachten op nieuwe productie. Heb ze gemaild en het is de nieuwe versie.
Volgens mij heb ik deze destijds besteld op horlogebanden.com en het had toen de volgende omschrijving ‘Nylon Cordura Horlogebandje Groen’.
Kan 'm nu helaas niet meer vinden. Mocht ik 'm weer tegenkomen ergens dan laat ik je dat weten natuurlijk!
Edit/ mocht iemand trouwens de Borealis zwarte rubberen band gaan bestellen in 20mm, mag ik dan een oproep doen om er een tweede bij te bestellen (uiteraard dek ik de extra kosten en kan deze uiteraard vooraf over maken)? Ik mis Paypal en/of een credit card namelijk. #durftevragen haha
Even tot leven roepen
Zo’n drie-eneenhalve maand later in goed gezelschap (let niet op de vingerafdrukken op de GS, zo ging hij de tafel rond).
Op een 22mm “the Watch-Steward”-bandje maar die past uitstekend tussen de 20mm lugs.
Betekentenisje: Ik heb deze nog geen enkele keer gedragen. Niet dat ie niet mooi genoeg is. Gewoon nog niet de juiste gelegenheid gehad.
+1
Maar: Morgen gebeurt het!
Pics… or it didn’t happen
It just happened!
p.s.: ik vind de aansluiting van de pin op de gesp niet mooi. Er ontbreekt een millimeter of drie.
Klopt (helaas) Jan. Ik krijg deze melding vaker en het blijkt dat de verkeerde pin is gemonteerd af-fabriek. Ik stuur de juiste pin zsm naar de kopers van deze banden toe, uiteraard kosteloos. Ik schat dat het wel een paar weken kan duren.
Super antwoord!!! Dank je wel.
Maar is dit wel de originele Nato die is meegeleverd?
Die i grijs en deze ziet er wat groenig uit…
Nope. Dit is een, néé, de!, sailcoth, die zover ik het allemaal volg, ook op de Subdelta Quattro komt.
Correctemundo