Het Grote "Precista Inkoopactie NA-topic"

Is die al klaar om te flipperen? Je hebt deze nu toch al lang in bezit hé :joy:

2 likes

Hehehe nee wel de groene rubberen band die ik er net voor gekocht had :clap:

1 like

Laatste foto voor vandaag! In de meegeleverde travelcase passen twee horloges. De zandgestraalde kast ziet er in het echt ook erg mooi uit. :star_struck:

12 likes

Deze band combi wint het pleit voor mij :ok_hand:

3 likes

Voor mij ook. Net een aantal combinaties geprobeerd, je kent het. Uiteindelijk toch weer op de Borealis isofrane strap.

2 likes

Ja dat mag. Door jouw supermooie foto’s in het topic over de Isofrane is het idee voor de inkoopactie ontstaan.

2 likes
23 likes

Hehehehehe kut hè, wachten…

2 likes

Jammer dat het een kwarts is :see_no_evil: :shushing_face:

3 likes
6 likes

Als ik had geweten dat Hans zolang weg zou zijn…

Voor jou Hans! :yum:

3 likes

Hahahhahahah Héél misschien wil @jeroenderee de jouwe ook wel vast opsturen, anders moet je tot midden volgende week wachten! PB hem maar als je dit liever wilt.

Kzal door de zure appel heen bijten, ben geregeld van huis de komende dagen dus wsl lastig om een pakket te ontvangen :grimacing:

1 like

Bezorger net geweest. Niemand thuis.:disappointed_relieved:
Morgen een nieuwe kans. Inderdaad k*t dat wachten.:wink:

4 likes

Je had niet eens vrij genomen?

2 likes

Nee, maar morgen wel. Lekker op de tuinstoel bij de voordeur op wacht.:rofl:

2 likes

Zelfde hier, morgen ook niet thuis :sob:

4 likes

Mijn vrouw op wacht gezet dus moet lukken :crossed_fingers:t2:

4 likes

Bij mij is het erop of eronder. Pakket is helaas voorzien van verkeerde postcode. Enfin, de staat van belegering is in de wijk Schuytgraaf afgekondigd alsmede code rood. We gaan het zien!
Overigens hebben de gebroeders De R. er alles aan gedaan om mij te informeren met alerts en info’s. Geweldig. Bedankt Hans en Jeroen!! Ik gok erop dat het gaat goed komen.

2 likes

is de tweede lichting al bij vrouwe Post afgeleverd? Zou tof zijn alstie morgen wordt gezorgd!

2 likes