Het Grote "Precista Inkoopactie NA-topic"

Yup. Ik kan pas over 3 uur weer een pb sturen (kennelijk zit er een max per dag op) maar jij ontvangt jouw code voor 18.00 uur. Morgen wordt hij denk ik inderdaad bij jou bezorgd.

2 likes

Hier kon @jeroenderee helaas niets aan doen, hij had het correct doorgegeven, maar de dame aan het loket heeft de laatste letter verkeerd overgenomen. Even voor Jeroen opkomen :wink:

3 likes

Het leger is inmiddels huiswaarts gekeerd, code rood ingetrokken, kinderen mogen weer buiten spelen en bij de kanovijver is beweging, sport en spel. Schuytgraaf is vrij gegeven, er kan worden gewinkeld en vrij adem worden gehaald.
Het pakket is in de goede handen terecht gekomen, want Jeroen had duidelijk leesbaar het juiste adres op het pakje geschreven. Jeroen en Hans: geweldig bedankt!!
En dan het uitpakken. Zelfs lief viel even stil, toen ze het COSC certificaat zag. Ze fluisterde: “Zo iets wil ik ook.” De plaatjes komen later.

9 likes

Klinkt goed! Ben benieuwd naar jullie foto’s.

1 like

Hij is binnen… :birthday: :tropical_drink: :tada: :tada:

18 likes

Doosje, horloge, COSC certificaat, garantiebewijs, handleiding en poetsdoekje. Compleet!

Voor het eerst op de pols.

Wristshot (zo heet dat toch?)

Loopt bijna gelijk met de computertijd. Ga ik nog gelijktrekken en dan in geen 100 dagen meer omkijken naar!

13 likes

is dat bij jou binnen?

6 likes

:sunglasses:

Lag ie gewoon zo in de voortuin :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Hij is bij mij ook binnen. Op de seconde gelijklopend, heel bijzonder dat de moeite is genomen hem zo bij te zetten. Het horloge ziet er veel beter uit in real life dan ik had gehoopt. Ook de combo horloge/band staat bijzonder goed. SHMBO vindt hem prachtig. Hans & Jeroen, bedankt voor deze gave actie :+1:

5 likes

Doet de bezorger altijd hier…

Nou effe een wristshot

6 likes

Hey dat is raar, ze staan nog niet op het blauwe gedeelte!!.. :sunny:

3 likes

Ondanks dat ik het zelf niet zo’n mooi horloge vind, vind ik de inkoopactie zeer strak opgezet en gedaan! Petje af!! En wens desondanks alle nieuwe eigenaars een fijne nieuwe aanwinst toe.

Veel plezier ermee!

6 likes

“End of life indication battery”. Gaat dan de “L” op de wijzerplaat oplichten? Wie weet dat?

Nog even recapitulerend: op zondagavond 21.55 uur besteld / betaald en nu al, ruim binnen 12 dagen, zit ik gelukkig te zijn met dit horloge. Ik vind het allemaal heel strak gedaan. Heul veul waardering voor die jongens van De R.!

3 likes

Dames en heren… Ik kan gewoon 19(!!) uur geen pb’s sturen. Teveel in 1 dag gestuurd ben ik bang.

De codes van de volgende leden wilde ik nog sturen, maar dan weten jullie dat hij ook naar jullie onderweg is. Stuur me even een pb want daar kan ik gewoon wel op reageren. Doe ik het zo.

@Thijs_Kremers
@SebasK
@ruit
@BertjanH
@bart12
@BobT

Jeroen

1 like

Code niet meer nodig :wink:

1 like

Nee, de secondewijzer gaat in stappen van 2 seconden-stand.

1 like

Thanks!

1 like

Code niet meer nodig, hij is binnen begreep ik.
Vanavond uitpakken :clap:t2:

1 like

Het is De R :joy::joy::joy:

Maar graag gedaan @Omanido :+1::+1::+1::+1:

1 like