Laat in dit topic je collectie raten (reeten voor de reaguurders onder ons) door mede HF-ers. De scores gaan van 1 tot 5, waarbij uiteraard 1 het laagste is en 5 de hoogste scoren. Post een foto van je collectie. Klap er een poll onder van 1-5 en laat het reeten beginnen!
Hier ben ik het wel mee eens. Ik vind je collectie mooi, zonder twijfel, maar het is wel heel veel van hetzelfde. Staal en zwart zijn wel heel dominant.
Ik vind het belangrijk je een onderbouwing van mijn mening te geven.
Ik vind het oprecht een saai geheel - weinig kleur maar bovenal weinig karakter. Voor mij een typisch voorbeeld van geld uitgeven maar geen liefde of eigen keuzes.
Neemt niet weg dat ik de moonwatch een mooi horloge vind - heb m zelf ook aangeschaft, maar ik heb er zo nu en dan wel een 13 in een dozijn gevoel bij als ik naar de andere keuzes op dit forum kijk.
Ik vind het juist mooi dat je een bepaalde voorliefde hebt voor zwarte duikers en daar in jouw collectie nuance aanbrengt (in plaats van alles wat). Zou ik dit zelf doen? Nee waarschijnlijk niet, maar dat maakt het niet minder mooi. Lekker van genieten.
De inzet van het topic starten is altijd iets waard We zijn allemaal winnaars want we spelen allemaal mee en er gaan geen kindjes naar huis zonder puntjes. Dat is sneu en mag niet.
Als je dan toch zoveel geld uitgeeft aan horloges, koop dan ook eens nette whisky en rum. Of haal ze van de foto af want de toegevoegde waarde is -5 reeten.
Dit type topic vind ik al vervelend want een liefhebber hoort zich niet aan te trekken wat een ander van zijn collectie vindt. Grow some balls, en doe je ding, zonder omkijken.
Tienermeisjes posten ook elke dag selfies voor complimentjes, vergeten ze even hun onzekerheid mee