Het grote 'rate my collection' topic

Hallo allemaal,

Laat in dit topic je collectie raten (reeten voor de reaguurders onder ons) door mede HF-ers. De scores gaan van 1 tot 5, waarbij uiteraard 1 het laagste is en 5 de hoogste scoren. Post een foto van je collectie. Klap er een poll onder van 1-5 en laat het reeten beginnen!

Ik trap af met mijn collectie:


  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

MvG Ralph

5 likes

Vette collectie, toch maar een 2 want te weinig diversiteit in mijn ogen :slight_smile:

4 likes

Hier ben ik het wel mee eens. Ik vind je collectie mooi, zonder twijfel, maar het is wel heel veel van hetzelfde. Staal en zwart zijn wel heel dominant.

2 likes

Ik heb een één gegeven.
Begrijp me niet verkeerd, het zijn knappe horloges.
Maar met 5 zwarte duikers is dit geen collectie maar een voorraadje.

35 likes

Sluit me hierbij aan. Plus dat ik Ralphs collectie inmiddels beter ken dan mijn eigen verzameling.

Daarom 1. Ook vanwege weer een nieuw topic.

24 likes

:sob:

1 like

Hi,

Ik vind het belangrijk je een onderbouwing van mijn mening te geven.

Ik vind het oprecht een saai geheel - weinig kleur maar bovenal weinig karakter. Voor mij een typisch voorbeeld van geld uitgeven maar geen liefde of eigen keuzes.

Neemt niet weg dat ik de moonwatch een mooi horloge vind - heb m zelf ook aangeschaft, maar ik heb er zo nu en dan wel een 13 in een dozijn gevoel bij als ik naar de andere keuzes op dit forum kijk.

Goed weekend, Vincent

10 likes

Een beleggingsportefeuille :joy:

2 likes

De breitling en tudor inruilen voor een el primero. Die ouwe meuk eruit, en dan ben er je er wel denk ik. Voor nu een 3 magere bipsen.

Edit: die seamaster moet natuurlijk ook blauw zijn.

5 likes

Prachtige collectie. Weinig diversiteit. Maar betekent dat niet gewoon dat hij weet wat hij mooi vindt?

Maar goed, hij vraagt om onze mening. Stuk voor stuk krijgt elk horloge een 5 van mij. Maar als collectie van mij ook een stuk minder.

4 likes

Of wat hij echt mooi vindt, kan hij niet betalen :rofl:

2 likes

Leuk maar qua collectie is het veel van niks.

Ik zou zeker 2 ray bannnetjes verkopen, die whiskey’s zijn k*t. Koop voortaan 1 goede kwaliteits single malt.

En dan die horloges. Tja. Die erfstukken daar blijf ik vanaf.

Conclusie. Submariner houden en Speedmaster. De rest verkopen en echt karaktervolle horloges erbij zoeken.

:v:

2 likes

Ik vind het juist mooi dat je een bepaalde voorliefde hebt voor zwarte duikers en daar in jouw collectie nuance aanbrengt (in plaats van alles wat). Zou ik dit zelf doen? Nee waarschijnlijk niet, maar dat maakt het niet minder mooi. Lekker van genieten.

4 likes

Als mensen een 3 stemmen stemmen ze natuurlijk neutraal. Beter dat er dan niet gestemd wordt :rofl::rofl::beers:

De inzet van het topic starten is altijd iets waard :wink: We zijn allemaal winnaars want we spelen allemaal mee en er gaan geen kindjes naar huis zonder puntjes. Dat is sneu en mag niet.

Dus het blijft van 1 tot 5

4 likes

Als je dan toch zoveel geld uitgeeft aan horloges, koop dan ook eens nette whisky en rum. Of haal ze van de foto af want de toegevoegde waarde is -5 reeten.

3 likes

Een verzameling met stuk voor stuk leuke horloges, maar een kop décaf houdt me langer wakker vrees ik.

7 likes

:white_check_mark: Engels

:white_check_mark: Topic titel laat al zien dat het zal ontsporen en/of tot verdeeldheid zal leiden

:white_check_mark: Poll

:white_check_mark: In openingstekst aanleiding voor nog meer ontsporing (reet)

:white_check_mark: Herhaling van zetten / zelfde collectiefoto

:x: Sternglas wel in collectie, niet op collectiefoto

:white_check_mark: Nieuwe dag dus per se nieuw topic starten

Jahoor @RLC is weer bezig.

35 likes

Brilletjes ook weg graag.

Dit type topic vind ik al vervelend want een liefhebber hoort zich niet aan te trekken wat een ander van zijn collectie vindt. Grow some balls, en doe je ding, zonder omkijken.

Tienermeisjes posten ook elke dag selfies voor complimentjes, vergeten ze even hun onzekerheid mee :wink:

31 likes