Het grote SARX & SDGM only topic 🎉

:joy: Ja, ja.

1 like

Heel eerlijk? Ik heb de SARX035 altijd beschouwd als een babyGS, omdat een echte gewoon buiten bereik lag financieel. En nu hij wel binnen bereik kwam mocht de SARX weer gaan. Voordeel van de SARX is het schitterende ontspiegelde glaasje. De GS heeft een licht gebold glaasje en dat spiegelt wat meer.

De GS draag ik gewoon, en heb dus geen look alike nodig voor dagelijks gebruik. Bij klussen etc draag ik een G-shock.

1 like

Hier idem

1 like

Ook een mooie update, man!

1 like

Ja, de ontspiegeling van de 035 en 033 zijn echt subliem. Ik kan er niet genoeg van krijgen als ik naar mijn 033 kijk.

Natuurlijk snap ik ook wel dat de SARX geen GS is, maar voor mij is dit nu het meest bereikbare. Ook in draagtijd, trouwens, want ik draag meer duikers dan dressers de laatste tijd.

Over duikers gesproken: De Citizen Promaster NY0040 is ook een heerlijk klushorloge :wink: En automaat!

2 likes

Sarx en gs gaan prima samen hoor


Sarx heeft een erg hoog waar voor je geld gehalte maar tegen een gs legt hij het zwaar af, vooral in details. Heb daar wel eens een vergelijk topic overgemaakt.

Edit: dit was hem

3 likes

Ook een mooi duo!

Helemaal waar. Ik heb ook de SARX033 gehad, maar die sprak me beduidend minder aan dan de 035. Begrijp nog steeds niet dat ze uit productie zijn gegaan. Lijkt me markt genoeg voor.

Ik heb nog een SARX029 in het vizier, maar dat zou ook een her-aankoop worden. Of ik zou voor de SARW013 moeten gaan die weer erg druk oogt. Mooie Urushi maki-e wijzerplaten die diep zwart zijn.

2 likes

Als die linkse indexen had ipv romeinsecijfers dan was hij compleet :ok_hand:t2:, o ja ook nog no date :heart_eyes:

1 like

Misschien een stomme (off topic) vraag binnen dit topic, maar ik ben een groot fan van het AR glas in de SARX. Ik zit dus verlekkerd naar de SARX035 te kijken. Ik heb een SARB033, maar die heeft (helaas) geen AR.

Zou dit in een SARB033 ook niet leiden tot een veel mooier zicht op de dial.
Iemand ervaring met AR in een SARB(033)

Buiten de AR is de gehele afwerking van een sarx van hogere kwaliteit. De sarb zal er fraaier van worden maar ik denk dat je beter dan een sarx kan kopen. Ik denk zelfs dat het financieel goedkoper is, heb je gelijk weer budget over voor de volgende :yum:

Ja, eens mbt kwaliteit, ik vind hem heel mooi. maar de SARX is ook wat groter en ben ook wel weer gecharmeerd van de maat vd SARB.

Ik heb ook maar 16,5/17cm polsjes, gaat goed hoor

1 like

Ftfy :grin:

1 like

4 likes

Zal weer eens een fototje plaatsen


Blijf iedere keer verbaast over de afwerking, echt veel horloge voor het geld :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

4 likes


Hèt is wel stil in de Sarx topic.
Zou graag ooit de 033 willen hebben. :partying_face:

6 likes

7 likes

Nog eentje dan

De 033 krijgt mijn handjes ook wel op elkaar :ok_hand:

4 likes

6 likes