Dit heeft volgens mij te maken met de verkoop in Japan en verkoop in de rest van de wereld
Dat was inderdaad ook mijn gedachte. Vraag me dan wel nog steeds af waarom niet gewoon dezelfde referentie ook buiten JP wordt gebruikt.
Er staat nu een SARX033 voor een bieden vanaf prijs van €500 op Marktplaats.
Ik ken de verkoper verder niet.
Werd vriendelijk doorverwezen vanuit de Presage topic naar de SARX topic. Dus bij deze, vandaag de SARX045 ontvangen (@Cagri bedankt!). Onwijs blij mee, een NA post volgt nog.
Wil misschien er wel een leren band om gaan doen, een donker bruine met vouwsluiting. Denk dat het horloge nog meer tot leven gaat komen. Iemand tips?
Ziet er goed uit. Veel plezier ermee kerel!
Mooie band. Staat 'm inderdaad erg goed!
Deze metalen band vind ik ook erg gaaf. Mijn sarx heeft dezelfde kast en denk dat daar een metalen band , zoals van jou, heel mooi bij zal passen. Weet je hoe deze band heet en hoe ik daar aan zou kunnen komen?
Mvg Marco
type nummer M0TW121J0
Dank je wel! Dat zijn idd best wel wat knaken. Ik ga er over nadenken.
Dit horloge verdient een scherpe foto
Heb je helemaal gelijk in. En dit was de beste van 5 takes
Een foto van het horloge om de pols vind ik lastig. Ik stel scherp door op het horloge te tikken en roep dan cheese om de foto te maken. Nu ben ik ietsje ouder, en mijn telefoon is vrij zwaar, dus gaat mijn hand dan trillen. En dan krijg je dit dus.
Veel mooiere horloges ga je inderdaad niet vinden
Vooruit dan, ook omdat hij zo mooi is
Graag zelfs!