Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

9 likes

Net mijn marinemaster gestoten aan een keukenblad, best jammer. Iemand enig idee wat het kost om het glas te vervangen (bij Seiko Ned.)?

4 likes

“Professional” staat op de wijzerplaat.

6 likes

Zonde man…:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Wat het kost geen idee, maar sterkte man! :facepunch:

1 like

Even weer een post.:stuck_out_tongue_winking_eye:
Nieuwe aanwinst overgenomen van sympathiek forumlid.
De blauwe mm300.

20 likes

Welkom hier!

Ook maar weer eens wat posten:

Edit: zeer happy met de crafter blue band :hugs:

8 likes

Woot woot

Vers van de pers. Stalen band vind ik niks. Toch maar eens kijken naar Crafter Blue

11 likes

8 likes

Ja, zo had het er uit moeten zien, de x op de dial is het enige wat in mijn ogen een slechte zaak is, maar verder is het een prachtig horloge.:joy:

1 like

Deze stalen band van de sbbn017 is de fijnste band, door de kortere schakels zit hij veel prettiger…

4 likes

PS van de SLA023 op oranje CB. Lekker hoor.

12 likes

Op zwart ok mooi!

8 likes

Hoi,
Bevalt het horloge, ik draag hem op staal, vind echter deze nieuwe band zo dun, vond de band van de 017 kwalitatief beter heb je hem daarom op cb?

1 like

Hoi!

Ik heb er (nog) geen. PS betekent Photoshop. Als ik het geld nog niet uitgegeven heb ligt er over een paar weken een nieuwe SLA023 klaar, maar ik ben ook op zoek naar een vintage Rolex voor een volgend project, dus misschien heb ik alle knaken uit het potje daar wel voor nodig.

Leuk hè, niet weten wat er komt? Ik vind van wel.

3 likes

Klopt,
Zelf heb ik nog een nieuwe sub no date liggen gekocht in een opwelling, omdat deze geen loupe heeft, eenmaal thuis vond ik hem te klein en heb hem niet gedragen, weet nog niet wat ik er mee moet.
De mm300 vind ik veel mooier zeker de blauwe.:joy:
Luxe problemen hebben wij. :smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

PB stroom in 3…2…1 GO!!!

?..:thinking:

Marinemaster tuna sbbn031, top duikhorloge heel robuust mede door het quartz uurwerk.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Damschijf op een stiekie.

7 likes