Het grote Seiko Monster (mini) topic

Ah je hebt m dus nog… als jij nou even wacht tot juni :wink:

1 like

Dat kan je voor dit model beter niet doen, aangezien ze veeeeel duurder zijn dan de ‘oude’ Monsters.

1 like

Sunny side up

11 likes

Juni schijnt er een tweede batch van dit model op de Japanse markt beschikbaar te komen. Was heeeeel snel uitverkocht eind 2017, dus absoluut een reden voor Seiko Japan deze nieuwe (dure) Monster-serie voort te zetten, zou ik denken!

1 like

Dat is relatief… aangezien nu de hoofdprijs wordt gevraagd voor 1e gen…

Leve de koning!

5 likes

Die van mij ligt ook al klaar…

Dick

6 likes

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/9/0/390e5a209be5dfc0ea6e0d4a3e891fca7731e214.jpg

5 likes

Lekker monstertje! :+1:

Ik heb de oranje made in Japan, ben ik erg blij mee.
Maar ik draag hem nooit, alleen als Willem jarig is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zie dat ze bij enkele buitenlandse online retailers toch nog wel te krijgen zijn, de JDM gen 3 SZSC003 en 005. De blauwe en de groene dus. Met ruim 60.000 Yen wel andere prijsstelling dan wat ik ooit voor mijn gen 1 Monstertje betaalde. :grinning: Maar mooi zijn ze wel! En vind er maar eens een andere zo uniek vormgegeven kwalitatief hoogwaardige automatische duiker met in house uurwerk voor.

2 likes

Just as ugly as his brother…Frankenmonsterssss!
Nog op zoek naar hun gele nichtje!?skz251…anyone?

3 likes

Ik heb mijn Black Monster en mijn NOS Orange Monster (beide gen 1) net op tijd gekocht denk ik. Ik heb nog een 2de Black Monster, maar ik twijfel om m nu al te verkopen of nog even te wachten…

Zou 'm lekker nog even houden. Alle nieuwe modellen van Seiko zijn een stuk duurder geworden. Daarnaast zijn Monstertjes behoorlijk courant. Dus volgens mij kunnen die prijzen nog wel wat stijgen.

1 like


Sunday bloody sunday!

2 likes

T monstertje mocht vandaag mee op inspectie.


4 likes

De mini Monster stond eigenlijk op de nominatie om te vertrekken, maar afgelopen week kwam ik een bandje tegen waar ik al eerder naar op zoek was geweest. Met dit bandje gaat ie zeker (deze zomer) blijven.
@edbro nog bedankt.

4 likes

Vindt het hele mooie horliges die “monsters”.
Heb de ; Gele, Rode, Blauwe, Snowmonster en ook de Groene… maar na een tijd toch weet tijd voor iets anders dus deze gaan het nest verlaten…

4 likes

Dat is een leuke variant. :+1:

2 likes

Had al zo’n vermoeden dat die mp advertenties van jou waren :smirk:

Dat klopt, zijn mooie klokken maar heb mijn oog laten vallen op iets anders.
Maar kan hier niets te koop zetten, anders had ik dat zeker gedaan…