Het grote Seiko Monster (mini) topic

12 likes

Graag wil ik toch weer aandacht voor een Seiko Icoon.
We hebben re-issue Turtle, we hebben re-issue Samurai, we hebben re-issue Cocktails, we hebben 62 mas, enzovoorts.
maar denkt nou niemand meer van de HF leden aan ons aller fantastische

MONSTER !! (R.I.P. :joy: )

Dat waren nog eens tijden. Monsters leven voort, blijven leven en zijn niet kapot te krijgen !
Zullen we Monsters nog één keer Eren ? (En hopen op een Re-Issue Monster ?)

Hierbij een Echte:

En een Mod:

5 likes

Die rot dracula’s zijn niet meer te betalen. :neutral_face:

1 like

Heb jij er één ? (da’s genoeg).

1 like

Nee helaas niet. Wel gehad in het verleden.

Mooi zo, ik zal de mijne koesteren. :wink:

Ooit gehad, blijf het een “Monster” vinden. niet mijn ding. :pensive:

3 likes

Ja, ja. Foto heb je bewaard en reageren in dit topic. Je mist m toch wel een beetje, zegt het maar eerlijk.

2 likes

Ja, had hem maar gehouden, 1e Gen made in Japan monsters
gaan nu al voor rond de 500 Dollar.

1 like

Het is al een tijdje stil in dit topic. Maar eens even reanimeren. :wink: De mijne al hele tijd niet om gehad. Nu alweer dag of 2 om de pols. Blij dat ik hem nooit verkocht heb. Blijft leuke en zeer onderscheidende duiker, die ook nog eens behoorlijk in waarde aan het stijgen is. Tijd voor weer een beetje aandacht voor het Monster!

3 likes

Zullen ze deze net als de turtle weer nieuw leven inblazen. Het “dood” laten van de minster. Zorgt inderdaad voor een stijging van de huidige markt waarde van dit horloge.

Dat vroeg ik me dus ook af. Een reissue van de monster.


Klaargelegd voor morgen: draag hem alleen op nationale feestdagen en als de oranje leeuwinnen spelen. Dan ben ik toch weer blij dat ik hem nog steeds niet heb weggedaan.

4 likes


Zo net nieuw mijn eerste echte monster. Moet alleen nog een mooie band ervoor vinden.

4 likes

Dracula!

7 likes

10 likes

Vind deze echt vet man

1 like

Een ding is zeker, je moet bij Seiko nooit iets uitsluiten. Toch weet ik niet of we van het Monster op korte termijn en reissue gaan zien. Er zijn drie generaties geweest over een periode van 16 jaar. En hij is pas relatief kort uit productie. Maar als er een komt, koop ik er zeker nog een!

2 likes

De laatste uit eind 2017:

Dit jaar wellicht wel weer een nieuw model, zou mooi zijn in blauwe “blue ocean” kleur. Re-issues van de Monsters dan in 2050 :wink:

8 likes

Fraai model :+1:
Moet even rekenen naar euro om de prijs te krijgen :wink:

1 like