Misschien is het de glaspakking die niet goed zit, of dat het glas nog iets moet worden aangedrukt. Voorzover ik het kan zien op jouw foto, zit het glas wel netjes recht. Is dat ook echt zo?
Net even contact gehad met Rob, volgens hem zit alles naar behoren en zit er een facet aan het glas, wat gemonteerd zit. Alles zit zoals zou moeten volgens hem.
Ja heb ik zelf ook naar gekeken, maar het zit rondom netjes recht.
Dan is het aan jou om te bepalen of je dit zo wil houden. Ikzelf zou hier geen genoegen mee nemen…Aan dit glas hoort juist geen facet te zitten omdat het dan niet naadloos aan kan sluiten aan de bezelrand…
Ik begrijp het, ik ga hem gewoon dragen. Het was mij in eerste instantie niet eens opgevallen, stukje onwetendheid denk ik.
Het originele hardlex glas heb ik mee terug gekregen van Rob, ik heb zelf ook niet de tools en de ervaring om een ander glaasje te plaatsen in een horloge.
Er zijn genoeg glaasjes die iets uitsteken boven de bezel. Ook bij duikhorloges. Dus het is natuurlijk niet perse een must dat het moet aansluiten met de bezel. Ik zou het persoonlijk belangrijker vinden dat het glaasje goed gemonteerd is en overal even ver uitsteekt etc. Lekker van genieten! Het is een mooie upgrade tov het hardlex.
Ja, het glas wel maar de rand/ zijkant hoor je niet te zien hoor.
Zover ik zelf kan zien, zit het recht geplaatst!
Dat ga ik zeker doen!! Al waardeer ik alle expertise van de forumleden natuurlijk wel.
Fijn dat je snel een antwoord hebt gekregen!
Zeker fijn, jij bedankt voor de contact info!!
En? Winnend bod van jou?
Zou eigenlijk verplicht in je collectie moeten zitten
Dat was bij mij altijd wel het geval, toch maar weer eens op zoek gaan
Helaas niet. Gisteravond laat, nog een bod gedaan van 300 dollar, maar vanmorgen vroeg (hij liep af om 4:42 geloof ik), toch nog overboden…
Jammer