Het grote slinger je hele collectie om de pols topic

@wbcoupe je krijgt een euro als je dit doet.

Edit: melancholisch suf is ook goed.

11 likes

Nee voor een euro begin ik daar niet aan :innocent::sweat_smile:

2 likes

Is een uitspraak van mijn All time idool en horologische legende Archieluxury

ja ik ben sarcastisch

1 like

Dit is het beramen van een huurmoord. Ik moet de regels er nog eens op naslaan, maar ik vermoed dat dit in strijd is met de forumvoorschriften.

7 likes

Ik vind trouwens dat je een ontzettend mooi nieuw logo hebt. Mag gezegd worden.

2 likes

Lief, bedankt.

2 likes

Ik meen het serieus. Mooie kleuren combinatie en mooi logo. Like a superhero. :sunglasses::+1:

1 like

:heart:

1 like

Mij doet het hieraan denken:

6 likes

OkĆ© weer on topic. Wie slingert er even zā€™n hele collectie of een deel ervan om zijn pols?

@Metinsta waar bestaat jouw collectie momenteel uit? No Date sub 14060 en Zenith El Primero? Ik vergeet er denk ik een.

1 like

En dat doet mij weer aan dit denken.

1 like

Sub 14060M, DJ 16030 en de ZEP 38mm. Had ook een SARB035 in huis, maar die is door technische mankementen weer weg.

Technisch gezien zou het dus op mijn arm moeten passen voor op de foto. Of een ander deel van mijn lichaam in een enthousiaste bui.

Wens op korte termijn is een ML Aikon 39mm blue.

6 likes

Solid three piece collection :sunglasses::+1:.

Een groene Oris Aquis 39.5mm zou ook wel mooi er tussen passen ipv de Aikon. :grin:

1 like

Thnx. Brrr Oris is niet mijn ding. De Aikon is juist gaaf door zijn geĆÆntegreerde band.

3 likes

Hoi, verrassende collectie. Lekker afwisselend zo. De ene dag een zwarte duiker en als je dat beu bent een andere zwarte duiker. Heb hier nog niet eerder fotoā€™s van gezien op het forum. Bedankt voor het delen.

6 likes

Et tu, Brute?

Ik ben erg benieuwd welke tissots er in het blauwe deel gaan verschijnen :smirk:

1 like

Uit respect voor RLCā€™s onverstoorbaarheid en toch wel consequente collectie (met de breitling als frivole noot)

8 likes

3uZc

1 like

Ik heb de laatste tijd vrij veel 40ā€™s Tissotā€™s aangeschaft, en daar zit wel de nodige overlap in, ik denk dat ik daar wat ga snijden. :thinking:

2 likes